Temavecka - Blommig onsdag

image109Ja, det blev ingen prickig tisdag. Det enda prickiga jag hittade i Härnösand igår var mina prickiga sockar. Och det basparar jag er ifrån faktiskt. :)

Men idag är det blommig onsdagtemaveckan. Och jag bjuder på en klassisk värmeljusstake från IKEA dekorerad med ett blommönster.

Detta blommönster har jag själv ritat dit med hjälp av pennan jag köpte på Granit. Å när jag satt och ritade kom jag på en bra idé. Att använda värmeljusstakar för bordsplacering. Skriv namnet direkt på ljusstaken. Å man behöver inte känna att man slösar på ljusstakar, för texten går lätt att diska bort sedan.
Stämplar och Pennor | |
#1 - - camilla:

Vilka fina blommor du ritat och en bra idé med bordsplaceringen! :)

#2 - - Livet i byn:

Snyggt!! Vad smart att själv dekorera ljusstakarna.

~Livet i byn

#3 - - Margareta:

Vilken bra idé.
Idag har jag inga problem att passa in på temaveckan:) Varje dag blommar hos mig.

#4 - - HUMLA:

Å va fint du har målat. Måste nog ta och införskaffa en sån penna från Granit.

#5 - - Sandra:

Vilken smart idé och vilka fina blommor du har ritat! Vad är det för sorts penna du använder? Kram Sandra

#6 - - Sofie:

Underbar idé! Den ska jag lägga på minnet. Och vad fint du målar :) Kram!

#7 - - mamma millan:

Så fin så!!


Kram Millan

~~~

#8 - - Fröken Fräken:

Excellent tjusigt! Jag har målat tallrikar nu, fast med en annan penna! Funkade också bra. Se upp ljusstakar därhemma säger jag bara...

#9 - - Åsas formaliteter:

Vad smart! En sån penna får jag nog ta och införskaffa mig. Undrar bara när jag är i närheten av Granit nästa
gång....
Fint var det också!
Kram

#10 - - Lisa:

Wow vilken häftig idé. Jag tänkte what? vadå klassiska från IKEA, de där har jag aldrig sett där.haha! Nu förstår jag varför du har pimpat dem! :D Jag tror minsann att jag ska göra en sån där vas med text på.. fast har du tips? vad skrev du på din? kramkram

#11 - - Ellas Inspiration:

Jättesnyggt blommigt! Ha en fortsatt mysig kväll! Imorgon rutor i stort och smått... Kram Karin

#12 - - Nenne:

Hej tjejen!
Vilken smart penna alltså, och du va inte lite smart du heller med bordsplaceringsidén :-D
Kramar vi hörs!!

#13 - - Jenny:

Vad snyggt det blev. Kanske skulle se om jag kunde hitta en sådan penna.
Kram!

Upp