Temavecka - Randig måndag

Karin/Ellas Inspiration har bjudit in alla som vill till en temavecka och temat är mönster. Först ut är randigt!

Denna underbara bukett fick jag av min Älskling på vår ettårsdag förra veckan. Helt mina färger! Jag älskar rosa och vitt, och de limegröna nejlikorna är ju superfina! (Tack min Älskling! Det får du gärna göra fler gånger! ;D )

Och vad har detta med temaveckan att göra? Jo, vasen är ju faktiskt randig! :)


image111
Snittblommor | |
#1 - - Ellas Inspiration:

Vilken underbar bukett! Vackert bidrag! Vi ses imorgon! Kram Karin

#2 - - Sandra:

Vilken härlig bukett! Kram Sandra

#3 - - Lisa:

Åh härligt att få en bukett med blommor! Min sambo brukar säga att de är kapitalförstörare, det vill man ju inte höra :D Tur att din har lite bättre förstånd!! :D KRAM

#4 - - Johanna:

Vilken underbar bukett, håller med om att de limefärgade nejlikorna är superfina :)

Kram Johanna

#5 - - Johanna:

Vilken underbar bukett! Jättefin!

#6 - - Susihus:

Så luvlig bukett! Jag körde en randig pall denna randiga måndag! Må gott

#7 - - Susihus:

Hej igen, har glömt att svara dig på din fråga, sorry! Vi har byggt ett Pilegården från Myresjöhus, dock har vi ändrat på orginalritningen så vi fick stora härliga rum och lite andra fönsterlösningar. Vi är toppennöjda! Ha en skön kväll

#8 - - maria:

Tack så mkt.
Vilka fina blommor :)

#9 - - Åsas formaliteter:

Tack tack! Och nja, inte så jättemycket mer förvaring blev det (ingen klädkammare) men det finns plats att ställa in stor byrå eller extra garderober. Dessutom lär det väl rensas en del i flytten...(skönt)

Verkligen fin bukett! Och jag gillar betonghjärtat i förra inlägget, snyggt!

#10 - - mamma millan:

Bra inlägg,,vackra blommor...jag är med randig idag!!!

Ha det så fint i vår solen!!

Hoppas ni får en härlig vecka!!

♥Kramar Millan♥

#11 - - tina:

Vilken underbar bukett!!!!!!!!!!!!!!!!

tina =)

#12 - - Piffa och puffa:

Första gången jag besöker din blogg är det idag. Jättefin och vackra foton. Jag kommer tillbaka när jag slutar mitt jobb.
Kram Anette

#13 - - Susanne:

Grattis till 1-års dagen! Urtjusig blombukett!

#14 - - MO:

Åh vilken härlig bukett, så gullig han är som kommer med en sådan...Fin vas oxå, kramar

#15 - - Lotta:

underba bukett, sa gulligt av honom!!

#16 - - Emma:

Åh vad gulligt, tänk om man kunde få nån sån bukett nån gång?!;)Kramar emmsan

#17 - - Jennie:

Underbar bukett...
Och de hjärtformade fatet är supersnyggt *vill också ha*
Ha de gott!

#18 - - Linda:

Vad glad jag blev helt plötsligt för att Ica Maxi ska öppna i staden! Fint fat!

Kram

#19 - - camilla:

Åh vilken helt bedårande bukett, försöker pika mig till en liknande men det går inge bra :p Klart vasen e randig! Trevlig day

Upp