Campingliv & utmärkelse

Nu är vi hemma igen! I tisdags så lånade vi oss ett rullande hem och for på en liten semster. Vi har turistat i vårt kära hemmalän Västerbotten. Vi har fiskat, plockat svamp och levt husvagnsliv. Ja, det var vi och pensionärerna som höll ställningarna på campingarna. Vår närvaro sänkte medelåldern ganska rejält så här i slutet av säsongen! :)



Nu är vi utvilade och redo att börja skolan igen. Tja, det var en liten lögn faktiskt... Jag skulle behöva minst en månads sommarlov till. Men, det är sista terminen på min utbildning och C-uppsats ska skrivas så det är bara att hugga i! Det blir mjukstart med det i veckan, för skolan börjar ju egentligen inte förrän om en vecka. I övrigt blir det lite bilkörning såklart. För nu drar det verkligen ihop sig till dagen U! :)

Medan jag varit borta har jag fått utmärkelsen ♥  your blog av Anna, Jenny, Monkan och Åsa. Tack tjejer! I ♥ your blogs too! :) Nu ska jag bara knåpa på vilka jag ska skicka den vidare till!

Uppdatering 080824: Ooops! Jag glömde skriva att lodjuret på bilden är fotat på Lycksele djurpark och inte ute i naturen. Jag missade även att påpeka att jag inte plockade svampen jag fotat, jag vet inte ens om den är ätlig, faktiskt. Lila brukar ju inte vara nån bra svampfärg! Någon som vet vad det är? :P
Personligt | |
#1 - - Evelyn, i hemmet:

Den där vildkattan.. Gick den runt lös där? :O Bland allt folk?

Kram, kram!

#2 - - jenny:

kul att du är tillbaka:-) ni verkar ha haft en trevlig tripp. Kram/jenny

#3 - - Fröken Fräken:

Ja du, ge mig meeer ledighet - jag behöver mer! Jag känner mig rätt trött redan och man har jobbat sådär fyra veckor (fast folk på jobbet, som haft betydligt fler semesterveckor än jag, har redan börjat fundera på hur de ska få ut mesta möjliga ledighet vid jul) Det låter ju bra med lite vildmarksliv och pysselfritt, då borde ju riktigt bubbla av inombords pysselenergi nu?



Men så det måste irritera att missa ett sådant loppisfynd! Här har det inte skett några enorma fynd, men jag känner mer och mer att jag måste rensa! Herr Fräken åker snart till Norge så då har jag tänkt att då ska jag sätta igång. Hoppas jag...



Det borde väl gå att göra en plastboll med genomskinliga muggar också, fast jag vet inte riktigt om man då kan se de hål som man uppkomma från limpistolen? Hm, kanske superlim?!



Ja, har sett den där Hemtexreklamen.. jag vet inte vad jag ska säga..mer än att jag räknar med att det dyker upp ett kuponghäfte snart...Fast nu har jag ju sett en kudde där som jag gillar skarpt, så då hoppas jag ju att det blir rea.. Man är som man är!

#4 - - Isabels värld:

GRATTIS till dina utmärkelser!!! Har ingen aning om vad det är för svamp. Ingen kantarell i alla fall =) Kram Pernilla

#5 - - Annika:

Vi har en liten husvagn som vi åker iväg med på somrarna och jag förstår dig helt! Man sänker medelåldern vääldigt mycket när man är där :) Men det är ju mysigt och avkopplande att leva husvagnsliv. Jag önskar vi kommit iväg mer i sommar...

Så fin natur ni har fått uppleva! Vi åker till Norge ibland och fiskar och det är inga dåliga scenerier det heller! Härligt med natur!

Ha en bra vecka!

Kram Annika

#6 - - Emma:

Skönt med lite semester och avkoppling...något man aldrig kan få för mycket av=) Fina bilder, gillar den på lodjuret! Grattis till utmärkelserna oxå, det är du väl värd=) Ha det bra, kram emmsan

#7 - - Mari:

Så skönt ni verkar ha haft det. Ja ledighet får man inte för mycket av tyvärr, finns alltid nåt som hänger över axel och ska göras.



Hade ju eländig tidig semester så det känns inte som jag varit ledig men ska ta lite dagar nästa vecka, men ska jobba hemma med tapetsering då.

Längtar..........



Campa är riktigt avkopplande faktiskt inte mycket att städa och det blir som det blir..........



Snygga bilden och snyggt collage tur du skrev så ang lodjuret annars trodde jag att det var nåt ni sprungit på och sprungit ifrån snabbt.







#8 - - Jessica:

hahaha, ja jag hade nog undrat om jag inte läst allt..hihi

#9 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så härligt ni verkar ha haft det! Kram kram

#10 - - BlomsterDesign:

Vilka underbara bilder du tagit!

Kram elli

Upp