Paket i par

Är man som jag en samlare på presentpapper är det ju ganska bra att använda mycket papper till varje paket, så man får köpa mera nytt papper sedan! ;) Här har jag använt papper från Lagerhaus och även knåpat ihop ett matchande kort. Less is more har jag försökt tänka!



Igår avklarade jag halkbanan! :) Så nu börjar dagen Uppkörning närma sig! Lite nervöst såklart, men snart hoppas jag vara ute i trafiken själv. Så passa er Umeåbor! Ha ha! ;D
Kort och paket | |
#1 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka fina paket och kort! Och grattis, va kul! Lycka till med körkortet! Kram kram

#2 - - Malin:

Sönt att ha hakan över:) Visst var det kul?? Lycka till på uppkörningen. Kram

#3 - - Sofia:

Snyggt snyggt!

Härligt att halkbanan är vaklrad! Jag hade jätteångest med den :) Hoppas resten också går som smort!

#4 - - Mari:

Skönt att det går så fort fram för dej!

Gött att snart ha lappen i handen.



Det mönstret är så himla snyggt, köpte handdukar i det i Stockholm.

#5 - - axelina:

Visst var det kul med halkbanan?! Gissar att du körde upp på samma bana som mig, är ju från övik och det finns väl bara en halkbana däruppe:)

#6 - - dahlarna:

BAMSEGRATTIS till att du klarade halkan! LYCKA TILL med uppkörningen! Vad spännande att få hör hur det går...

KRAMIS!

#7 - - jenny:

snyggt!!! Det där mönstret är så fint.

Grattis till klarad halkbana!!!

Glömde ju och svara på din fråga om vart jag köpt tyget. På textil & miljö.

Kram/jenny

#8 - - Helena:

Skönt att läsa att det finns fler presentpapperstokar än jag! :-)

#9 - - Emma:

Väldigt snyggt...me like=) Lycka Till me körkortet, håller tummarna, kramar emmsan

#10 - - Anna:

Jag skulle ha blivit superglad över det fina paketet med matchande kort!



Grattis till att du klarat halkbanan och fortsatt lycka till med körkortet!



Kram Anna

#11 - - Monkan:

En sån bra taktik, att använda mycket papper så man får köpa nytt :-) Men jag kan känna sådär att ”men inte kan jag använda det här pappret/tyget, då tar det ju slut, då kan jag ju inte göra nåt mer av det sen”. Väldigt logiskt va. Jättefina paket och kort!



Uppkörningen, sååå, det närmar sig! Vad spännande :-) Klart det kommer gå lysande!!!



Hmmm, vad gör det om man glömmer hälften när man är på IKEA, man köper ju ändå massa extra som man inte tänkt sig så det jämnar väl ut sig ;-)

#12 - - Kristina-Novemberbröllop:

Jättefina paket:) Kul att du klarade halkbanan, grattis och lycka till med körkortet:) Kram

#13 - - Fröken Fräken:

Gratulerar till halkbaneavklarandet! Nu är det väl bara att fira med inköp av något finfint tyg? Du vet väl om att det är viktigt att belöna sig själv?! ;-)



Det där smalrandiga pappret har jag minsann inte sett på Lagerhaus här! Skandal! Ja, det är ju det jag har sagt, butiken här har ju knappt något jämfört med de i Sthlm. Nu fick jag lust att slå in en massa paket, fastän jag inte känner någon som behöver uppvaktas.. hm, hm..



Det fanns ju ett "Antikland" på Nolia i Piteå, men där var det sannerligen hutlösa priser, de skulle ha typ 800 kr för en gammal sockerlåda. Jag lommade snabbt därifrån. Nä, tacka vet jag Återvinningen! Grejerna kostade endast 17.50! Krukorna SKÄNKTE de bort! Egentligen hade jag bara tänkt ta två, men när jag fick höra att de var gratis så lastade jag på mig några till. Hade säkert kunna ta fler, men man skulle ju också få hem dem på cykeln utan att de gick sönder.



Jag vill också äta grillat. Men eftersom det blir lite jobbmiddag idag, så är nog chanserna till det obefintliga. och så har det mulnat på igen efter säkert en hel halvtimme med sol...!!

#14 - - Ljuvligt Hemma:

Tjusigt!!!

#15 - - Annelie:

Då gäller det att börja titta sig lite extra för när man är ute och far då ;-) Tycker halkbanan var jättekul! Själv kuggade jag på första uppkörningen, bilen immade igen och jag missade fartsänkningen så jag gasade glad ihågen iväg i 90 på en 70 väg samtidigt som jag försökte få bort imman..ja så kan det gå ! Gick ju bättre andra gången =) Lycka till med din uppkörning!



Annelie

#16 - - Josefin:

Riktigt snygga paket! :)

#17 - - susihus:

Snygga paket. Lycka till med uppkörningen. Kram

#18 - - Sofie:

Snygga tapet :) Jag är inte i närheten så duktig som dig på att slå in paket!



Grattis till halkbanan! Spännande med uppkörningen, lycka till!! :) Kram, Sofie

#19 - - Camilla:

Tjopp! Det var stilrena och snygga paket:) Inte visste jag att löss trivdes i pelargoner.. ajaj.. Dessa små rackare! Önskar dig en superhelg.

#20 - - anna:

jattesnyggt!!! skulle bli jatteglad om jag skulle fa de paketen.

ha en bra helg

kram

anna

#21 - - Vera med flera:

Grattis till halkan :)

Vilka supersnygga paket, det är så roligt med fina paket tycker jag!

#22 - - Anna:

Haha, va snyggt. Älskar att slå in paket, mycket man kan göra med ett paket:)

Upp