Tack till kattvakten



Ibland vill man ju bara ge bort en liten present, utan att göra en så stor sak av det. Då kan det ju passa bra med att bara pynta presenten lite istället för att slå in ett paket. Till helgens konstnärliga kattvakt slog jag in halva presenten med lite prickigt papper. Sen gjorde jag ett band av vitt presentpapper som jag skrev hälsningen på.

Nu ska jag åka till jobbet, men ikväll ska jag försöka svara på era kommentarer!
Kort och paket | |
#1 - - Åsas formaliteter:

Vilken snygg och bra idé! Ska jag prova nångång...

Ha en bra dag!

Kram Åsa

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så fint du har gjort det! Ha en bra dag! Kram

#3 - - Fröken Fräken:

Jag behöver några att ge bort presenter till, gärna sådana som inte är så dyra, för jag har mängder av presentpapper kvar från köksskåpsinslagningar och som jag nu tröttnat lite på. Och det går ju inte att bara slänga dem!!!



Nu har jag testar att betsa korgar och lagt ut bilder på det! Funkade bra, men korgarna var helt obehandlade, av vad jag kunde märka. Jag var ju inte heller ute efter att få heltäckande färg utan att de skulle bli lite mer "vindpinade" i utseendet. Fast det vete sjutton vad jag ska HA i korgarna!



Du har inget tips på några bokstavsstämplar och var man kan hitta sådana då?

#4 - - Anne, anness:

Smart, bra när man har lite brottom :)

#5 - - Isabels värld:

Jättefint!! Kul att du är tillbaka och GRATTIS till utmärkelsen! kram Pernilla

#6 - - Tjohalia:

Vad fint det blev! Det ska jag komma ihåg :) Kram Sandra

#7 - - Sofie:

Vilken kul idé :) Och vad fint du textar! Kram, Sofie

#8 - - Emma:

Vad fint paket, annorlunda och kul sätt, den idén kommer jag nog "sno" nån gång=) Ha det bra, kram emmsan

#9 - - Monkan:

Vilket tjusigt paket, och passande present till en konstnärlig kattvakt.



Sy nåt liknande till smyckena låter som en trevlig idé, tänkte du ha det i badrummet? I så fall skulle du ju kunna sy av duschdraperi... finns ju både plastigt och tygigt.

#10 - - Livet i byn:

Smart och snyggt, kul att få en sådan fin present.



~Livet i byn

#11 - - jenny:

det där var ju ursmart. och precis som du säger att om man inte vill göra det så märkvärdigt så är ju det där en lagom grej. Kommer att lägga det på minnet:-)

Kram/jenny

Upp