Borta bra, men hemma bäst!



Tack Island, men nu bloggar Pysselprinsessan äntligen från Sverige igen!
Personligt | |
#1 - - Katja:

Hääärligt :)

#2 - - Bokmalen:

Välkommen hem! Kul att du är tillbaka! :) Kramen

#3 - - Anna:

Välkommen hem! Kul att du är tillbaka!



Kram Anna

#4 - - Milla:

Underbar bild!!

#5 - - Milla:

Skrev in fel bloggadress i farten...

#6 - - Mrs. b:

Välkommen hem!

#7 - - sara:

Shit va fin bild :))

#8 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Välkommen hem! Vilken fin bild! Kram

#9 - - dahlarna:

VÄLKOMMEN HEM!! Hoppas att du hinner få till en mysig julstämning hemma! KRAMISAR!!

#10 - - Kikan:

Välkommen hem!!! Kram Kikan

#11 - - Helen:

Välkommen hem!

#12 - - Tjohalias blogg om inredning:

Välkommen hem!

#13 - - Iris:

Välkommen hem! Hoppas de har behandlat er väl i mitt kära hemland :)



kram /Iris

#14 - - Monkan:

Åh vilken fin bild, och de andra också. Det är verkligen sanslöst vackert där, om jag skulle få chansen att åka till Island skulle jag inte tveka (jag som inte direkt är nån globetrotter...) och då skulle jag ju helt klart ta med din lista med tips. Ja! Klart man kan bli kär i en affär! :-)

#15 - - pysselpralinen:

Välkommen hem! Äntligen som vi säger här i Stockholm! ;-)



Och vilken underbar bild du valt som avsked till Island. Så härlig, den väcker en massa tankar och känslor för mig...

Det måste ha varit väldigt speciellt och intressant att ha gjort praktik i ett annat land, och dessutom ett land som är så speciellt som Island. Jag ser fram emot att få höra lite reflektioner framöver.

Jag kan tänka mig att du också har en massa funderingar kring framtiden. Hur ser arbetsmarknaden ut i Umeå? Hoppas att du slipper skaffa jobb på långt pendlingsavstånd, själv är jag nämligen inget stort fan av det. Efter ett år på busspendling till Borås. Nej tack, helst inte.

Men som sagt, man slutar inte fundera, åtminstone inte förrän man kanske har ett fast jobb, som jag ju inte har...



Så...vilka är mest glada nu då? Katterna eller ni (husbönderna)? Jag gissar nog faktiskt på både och. =)



#16 - - jo:

åhå, välkommen hem! :)



Och vilken superfin bild du visar oss! suckar



Kram!

#17 - - Annica:

Välkommen hem och vilken vacker bild

#18 - - Camilla:

borta bra men hemma bäst :) Vilken söt häst på bilden, den liknar min! ha en trevlig helg tjejen och pyssla på, antar att du är sugen och att det kliar i fingrarna?! ;)

#19 - - Lilla jag:

En sån underbar bild du visar!

#20 - - Jenny:

Hej vännen!

Välkommen hem, och självklart ses vi imorron!!

Kram!

Sicken söt häst förresten, jag läste Bemma Häst!

#21 - - Maja/Cactusvit:

Välkommen åter till svensk mark! Vilket äventyr ni har fått vara med om och snart har du din examen, underbar känsla! =) God Jul, kram Maja

Upp