Utmärkelser



Jag har fått hela 5 utmärkelser medan jag varit på Island och sedan jag kom hem! Det är Helena, Monkan, Johanna , Anna och Ulli som varit i farten! Tack så mycket, tjejer!

Utmärkelserna kom ju egentligen med regler att skicka vidare, men jag är lite fräck och bryter dem. Istället passar jag på att tacka alla som kommenterar här på bloggen! Även om jag inte hunnit svara på alla kommentarer så läser jag dem och blir glad för varenda en! Tack till er alla! Och god fortsättning!
Lite Olika | |
#1 - - isabels värld:

God fortsättning du med och grattis till dina utmärkelser! kram Pernilla

#2 - - Tjohalias blogg om inredning:

Åh vad roligt, det är du verkligen värd!

Svar: Ha en god fortsättning du också, kram Sandra

#3 - - Annah:

Grattis till utmärkelserna och God fortsättning till dej också!

Kram Annah

#4 - - dahlarna:

GRATTIS till alla utmärkelser! Vad kul! Hoppas att du får en härligt avslut på 2008! KRAMIS!

Upp