Blogginspiration är underbart

image75

Villa Elva-Kulla gav idén till detta pyssel. Tack för inspirationen, det var så fint att jag var tvungen att härmas! :)

Två hjärtan i trä från Panduro målades vita och hängdes upp i brunt snöre. Totalkostnaden för två hjärtan blev väl ca 12 kr om jag tar i! Inte så farligt alltså! Det kanske blir fler sådana hjärtan här hemma om jag kommer på något bra ställe...
Färg och pensel | |
#1 - - Sandra:

Vad fint det blev! Det är så härligt att man kan inspirera och inspireras av varandra. Skulle inte alls vara kul om man var själv och bloggade! Kram Sandra

#2 - - Sofie:

Bra idé, blev jättefint! Tänk vad man kan piffa upp utan att ruinera sig :)

#3 - - Sofia:

Haha, så pass! :)
Fint det blev med ett hjärta i mitten av blomman!
Kram!

#4 - - Ritha:

Så fint för så lite. Man behöver inte vara rik för att ha det fint... =D

#5 - - Malin:

Åhh det var ju fin fint! Bra med inspiration! Jag tycker förresten också att lampan som jag visade från rusta är snyggast:) Kram

#6 - - Emelie:

Vilken fin blogg du har!

#7 - - jenny:

Tjusigt!! Och kul med lite pyssel som nästan inte kostar nånting:) Kram/jenny

#8 - - Anna:

Så himla fint det blev! Riktigt billigt och bra :-) Kram

#9 - - Livet i byn:

Snyggt blev det också, det kallas väl för att inspireras av någon och jag tycker det är enbart gott i det!!

Angående lykta, inte har du någon etikett på din som du kan kolla på? Min etikett satt på foten men jag pillade nog bort den när jag skäljde av skålen. Den jag fått den av minns inte vart den kommer ifrån med ev. från Kosta Boda.

~Livet i byn

#10 - - Emelie:

Tack! Hoppas det blir fint!

#11 - - Jennie:

Klart du ska härmas, det blev superfint. Inspiration och inspireras, underbara bloggvärld :)

Ha de gott!

#12 - - Detsvartataket:

Jättefint!

Upp