Jag vill bara...

...tacka så otroligt mycket för alla kommentarer!! Det är helt underbart att läsa det ni skriver och det gör mig så glad. Tyvärr har jag inte hunnit svara och kika in hos alla som jag skulle vilja. :(

Skolan har tagit en hel del tid på senaste. Men alla (tre!!) examinationer plus en restuppgift  som jag haft de senaste två veckorna är avklarade och godkända. Puh!! Nu är det ledigt en liten stund innan vi börjar med nästa sak. Men jag vill faktiskt inte klaga, fast det låter så, utan jag vill bara ursäkta att jag inte kanske svarat på alla kommentarer.

Men, jag ska ladda energi denna lediga helg. Kanke åka lite skoter om vädret tillåter. Annars blir det lite småfix här hemma. Dock blir det nog ganska lugnt på bloggfronten, men jag är tillbaka allra senast måndag. Så håll till godo! Kram till er alla!!
Personligt | |
#1 - - Tina:

bilderna blir ju fina med den kameran du har=) vad har du för kamera då? lite insatt är jag för att pojkvännen knäpper oxå en hel del. kika gärna in hans hemsida www.lothus.se

#2 - - Sandra:

Vad skönt att ta det lugnt efter man har haft mycket att göra. Kram Sandra

#3 - - Anna:

Härligt att alla examinationer är avklarade! Grattis duktiga du! :-) Ha nu en skön och energiladdande helg! KRAM

#4 - - Livet i byn:

Längtar tills jag kommer så långt att jag får börja stryka från min lista.

Grattis till godkända examinationer, visst är det en härlig känsla :0)

~Livet i byn

#5 - - mamma millan:

ha det så gott...kul med skoter..här är full storm o snö har vi inte sett till på ela året på Västgöta slätta!!!
Vilken underbar disktrasa!!!

Have a picefull & lovely Sunday!!!

♥Kram Millan♥

#6 - - Linda:

Härligt att klara av tentor och inlämningar va? Det gav alltid mig ett så skönt lugn i kroppen och man ville alltid fira på något sätt.
Snygg tv-bänk ni har fått hem!

Kram Linda

Upp