Nytt i vardagsrummet

image88

Äntligen har vi köpt en ny TV-bänk!! Den vi hade innan hörde egentligen ihop med sambons tjock-TV. Å en silverfärgad tjock-TV-bänk till en svart högblank platt-TV?! Njäe, det var inte så snyggt faktiskt. Så nu tänkte vi att vi skulle köpa en vit högblank istället. Å det passade bara bra. Sen lite naturgrejor uppe på för att mjuka upp det svartvita. Det blev träljustakar från Lagerhaus och en träskål med stenar från Turkiet. Ja, vi e riktigt nöjda faktiskt!! :)
Vindsvåningen | |
#1 - - Johanna:

Det blev jättesnyggt! Vilken fin tv-bänk! Ljusstakarna och skålen passade jättebra där. Kul att din orkide är på gång att blomma. Jag har två hemma som blommar, en som är på gång och en till. Så snart jag fixat till det mer så kommer det bilder på hela vardagsrummet och resten av lägenheten.

#2 - - Sofia:

Snygg! Den är lite lik våran!

#3 - - Angelica:

Det där blev ju jättesnyggt!

#4 - - Lisa:

Ser riktigt! fint ut! Högblankt är så snyggt, vi har tv bänk i valnöt och jag skulle vilja ha ett högblankt soffbord men än har jag inte lyckats övertala sambon. Han jobbar i inredningsbutik... Hmm, säger kanske sig självt! Ha en trevlig onsdag!!

#5 - - Sandra:

Vilken tjusig tvbänk, vi har en likadan :) Kram Sandra

#6 - - Sandra:

Vilken tjusig tvbänk, vi har en likadan :) Kram Sandra

#7 - - jenny:

snyggt det blev. Den är sååå snygg den där tv-bänken. Kram/jenny

#8 - - Anna:

Jag förstår att ni är nöjda, för det där blev supersnyggt! :-) Vi har också en liknande högblank tvbänk och vi är också mycket nöjda. De där ljusstakarna har jag kikat på många gånger på Lagerhaus, de är så snygga! KRAM

#9 - - Malin:

Mycket tjusigt!

#10 - - Livet i byn:

Mmmm...ser fint ut. Jag vill också ha en ny tvbänk. Nåt liknande i ek tror jag.

~Livet i byn

#11 - - Sofie:

Vilken fin blogg du har! Hittade hit via Livet i byn. Har kikat runt lite på din blogg och ni har det mycket fint hemma :) Snygg tv-bänk!

#12 - - tina:

det där var riktigt snyggt. enkelt men snyggt

#13 - - Anki:

Hittade din blogg idag, har läst igenom alla inlägg nu! Otroligt fint har ni det, har lust att "sno" många idéer! Tack för att du visar upp så fina bilder!

#14 - - Pysselprinsessan:

Anki: "Sno" på!! :) Det är bara roligt att kunna inspirera!

Upp