Nytt på blomfronten

Det var på tiden att byta ut en del gamla vissna stackars blommor hemma hos oss. Här kommer några nya stjärnor som hittat hit.


image56


Från vänster: Vardagsrumsbordet har förärats med Plättar i Luften. På köksbordet står numera en vit Azalea, å jag vet inte hur det ska gå då den är ganska svår, men jag provar. :) Sen kunde jag inte låta bli att köpa lite vita Tulpaner med Poppel till. Sophoran vid läshörnan som dog för ett tag sedan är nu utbytt till en underbar Myrten.


Så nu är det bara att vattna mera!

Krukväxter | |
#1 - - Malin:

Jättefina blommor/växter. Jag gillar plättar i luften, men lyckas aldrig få dem att överleva...moahahha. Kram

#2 - - Sandra:

Svar: Vad roligt att du tyckte om videon :) Visste knappt om jag skulle våga publicera den.

Vilken härlig blogg du har, roligt att du skrev så jag hittade hit! Kram Sandra

#3 - - jenny:

Fina blommor.azalean är ju helt underbar.

Upp