Dagens Lyx

image33


Avklippta rosa nejlikor i ljuskoppar får lysa upp lite i vårt annars mest vit-beige-grå&gröna hem tänkte jag. Lite lyx passar ju bra så här på helgen! Jag hade först tänkt mig att de skulle flyta i en skål, men det blev faktiskt finare såhär. Sen har jag i ärlighetens namn inte helt och hållet koll på var jag har lagt flytljusen, som jag tänkt skulle få flyta med i så fall! :-)
Snittblommor | |
#1 - - Zassi:

Snygg header :) Och dom pyttesmå vaserna var ju gulligt och smart!
Den fransiga lampan har jag köpt på Elkedjan, jag kommer inte ihåg märket men den var inte speciellt dyr... typ 179,- eller nåt :) Det är nog två år sen jag köpte den men det kan ju finnas liknande. Tjing//Z

#2 - - Malin:

Åhh så har jag också gjort, fast med vita blommor:) ja visst har Rusta mycket fint om man rotar lite:P Kram

#3 - - Designtjejen:

Vad fint det ser ut!

Upp