Härifrån bloggar jag

image46

Tänk att min största last länge har varit inredningstidningar, men att det tog så här lång tid innan jag upptäckte inredningsbloggsvärlden! Att jag inte fastnade tidigare!! Det är så härligt med alla ni därute som delar med sig av inrednings- och pysseltips som är "på riktigt". Ingen glansig stylad yta (jo, kanske lite :-) utan äkta vara. Det är så roligt att klicka sig in i era hem och kika! Tack för all inspiration!

En stor kram skickar jag till alla er därute! Keep on blogging!
Vindsvåningen | |
#1 - - Anna:

Vilken mysig pyssel- och inredningsblogg! ;-) Hit kommer jag definitivt tillbaka! Kram Anna

#2 - - jenny:

och jag håller med.har också alltid varit inredningsintresserad men inte förrns nu skaffat blogg....jaja bättre sent än aldrig eller hur:-)

#3 - - Lisa:

så fint :) Hoppas du får en jätte mysig tisdagskväll hälsningar Lisa.

#4 - - Emmy:

Vilken mysig hörna.
Håller med dig, jag som är både hund och inrednings intresserad kan heller inte förstå att jag inte hittade till "blogg världen" tidigare!

#5 - - Lisa:

Jag tycker faktiskt att det är så mycket roligare att se "hemma hos oss" bilder, från bloggar än tidningar!



Finns många som har riktigt fina hem :) Läste att du är ifrån Umeå, det är jag med!

Upp