Kontorshörnan




Här kommer lite utlovade bilder från kontorshörnan i sovrummet. Inte färdigpiffat direkt (låtsas som ni inte ser alla sladdar!) men funktionellt. Skrivbordet är en köksbänkskiva med ben från Ikea. Förvaringsskåpet är gjord av köksskåpen Abstrakt från Ikea med en ekskiva ovanpå. Hyllorna ovanför skrivbordet är från Clas Ohlsson. Vi har delat av kontorsdelen mot sovrumsdelen med tyg på en skena i taket. Våderna med trädmönster är av tyget Willow från Åhléns, de vita tyget däremellan är gardinerna Lill från Ikea.
Vindsvåningen | |
#1 - - Iris med kaoset:

Det ser väldigt bra ut (vilka sladdar..? :)



Smart idé att ha köksskåp med en ekskiva på. Jag gillar också den lilla gula lampan, den stod ut lite från mängden :)



ha det bra!

#2 - - Anki:

Så fint, gillar stilen! Vårt kontor är ständigt överfullt att papper, leksaker, krimskrams på väg nån annanstans... Har inte fått till förvaringen riktigt ännu.

Du har förresten visat massor med fint sen jag var här senast!!

#3 - - Ulli:

Jättesnyggt! Stilrent. Helt i min smak.



Ha en bra dag!

Kram Ulli

#4 - - Anna:

Jättesnyggt! Där skulle jag lätt kunna tänka mig att sitta och arbeta :-) Ha en bra måndag! Kram Anna

#5 - - Livet i byn:

Så fint det blev och fiffigt. Vi ska också göra om i vårt kontor men det lär inte bli förrän vintern kommer. Nu under sommaren finns det ju massor av jobb att göra på gården.



~Livet i byn

#6 - - Jessica:

set jättefint ut!!

#7 - - Mia:

Fin sida du har och fina bilder och fint hem.

#8 - - Malin:

Hej hej!

Jag har nog varit här förut och sett dina fina hjärtan på din köksbild =) Ditt kontor är väldigt fint & städat!

Ha en bra dag!

Kramar Malin

#9 - - jenny:

hallå där:-) vilken snygg kontorshörna ni har. Vad kul att du tycker det är roligt att jag är tillbaka. har verkligen saknat att blogga så det blir nog till att börja igen. En veckoblogg var ingen dum ide, det kanske blir en sån.



Har kikat in till dig också även fast jag inte skrivit nånting:-) måste ju följa mina favvobloggar ändå:-)

Kram/jenny

#10 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åh så snyggt ni har det! Här fick jag massa inspiration! Kram kram

Upp