Temavecka - framför, bakom, bredvid

Jag har haft en liten oanmäld frånvaro (tyvärr inte på grund av bra väder) och därmed missat 2 dagar av Johannas temavecka. Jag tänkte ta igen det idag med en allt-i-ett-bild! :)

Anledningen till min frånvaro är att jag har haft något framför mig, men som jag nu lagt bakom mig. Vad kan det vara? Jo, svaret på den frågan ligger här bredvid mig:



Jajamensan, jag har alltså pluggat till teoriprovet de senaste dagarna. I förmiddags var det dags och jag blev godkänd! Wohoo! Skönt! Nu är det "bara" uppkörningen kvar innan jag får mitt rosa kort! :D
Personligt | |
#1 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Ett stort GRATTIS!!!! =) Va roligt att du klarade det! Och en bra tolkning av de tre dagarna! Tack så jättemycket för att du har deltagit i temaveckan!! Det har varit så kul att se dina fina bidrag! Ha en trevlig helg! Kram

#2 - - Evelyn, i hemmet:

GRATTIS! :D

Bra tolkning också :)

Ha en bra helg!

Kram, kram!

#3 - - Lissen:

Bra tolkning och lycka till med uppkörningen.

Trevlig helg....

#4 - - Fröken Fräken:

Grattis grattis! Får en körkortslös fråga hur de gör med halkbanan om man kör upp mitt i sommaren?! För så kallt är ändå inte sommaren att det ligger is ute.. tack och lov.... Pust!



Int´ blev det något tvättande av tak. Jag gjorde en inspektion och tänkte att det såg OK ut. Sedan har jag hört skräckhistorier om folk som tvättat och sedan har taket blivit fläckigt efteråt.. iiiih!! Nu ser allt bra ut, efter två varv, och jag ser fram emot att börja med väggarna. Det är ju liksom de jag är ute efter!!



Jaaa, bladtyget, helt underbart! Jag brukar ju spana efter Katrin, det med kvistar, men det finns aaaaldrig inne i Happis. De här nya verkar inte heller ha kommit in där, men när jag får en indikation på att de finns får man utrusta en expedition dit.



Undras om de där korgarna är förbehandlade med något slags lack som gör att sprayfärgen inte fastnar?! Skumt annars. Om det är naturmaterial brukar det ju suga åt sig färg.



Nu blir det en fredagspizza och invänta träningsvärk från att stått på en stege och tittat uppåt... (vadå skaft till rollern...) Ha det så bäst!

#5 - - Jessica:

Grattis! Vad skönt att ha det gjort:)

svar: Nä jag har köpt dom i en Bokhandel.



Trevlig helg!

KRAM

#6 - - Annelie:

grattis!! Håller tummarna för att uppkörningen går lika bra!



Trevlig helg/ Annelie

#7 - - Isabels värld:

Stort Grattis! Uppkörningen kommer säkert gå lika bra! Finfin lotusblomma. Har en nästan likadan! Ha en mysig kväll! Kram Pernilla

#8 - - Anonym:

GRATTIS!!!!

måste morra lite avundsjukt åsså, fasen jag vill åsså ha....eller rättare sagt ta...

KRAM!

#9 - - Sandra:

Grattis, härligt jobbat! Trevlig helg, kram Sandra

#10 - - Soya:

Nämen grattis, va skönt.

#11 - - Åsas formaliteter:

STORT grattis! Härligt att komma ett steg närmare kortet! Och skönt att det är fler än jag som är lite frånvarande i bloggeriet... =)

Kramis!

#12 - - dahlarna:

BAMSEGRATTIS!!! Vad kul! mycket bra "tolkning" av Johannas tema från tre dagar! :-)



Jag håller tummarna för dig att det går FINFINT med att få det lilla rosa kortet!



KRAM!

#13 - - Monkan:

Klart man kan spurta ikapp lite och baka ihop flera på en dag :-) Grattis till avklarat prov!

#14 - - Ellas Inspiration:

Rolig tolkning och ett STORT grattis! Gud va kul!



Ha en fortsatt mysig helg!



Kram Karin

#15 - - Johanna:

Stort Grattis! Inte mycket kvar då! :)



Trevlig helg, kram!

#16 - - Emma:

Stort GRATTIS!!! Vad kul, håller tummarna för uppkörningen;) Natti natt, kram emmsan

Upp