Temavecka - under

Johannas temavecka fortsätter och idag är det under som gäller. Under mina stora golvkrukor har jag lagt såna dära korkgrytunderlägg för att vara på den säkra sidan ifall krukan inte skulle vara helt tät. Inga fuktfläckar på golvet här inte. Har man rätt storlek så syns de ju knappt heller!


Krukväxter | |
#1 - - Soya:

Och dessutom kan man dra runt de tunga krukorna utan att skada golvet, smart!

#2 - - Johanna:

Vilken smart idé! Diskret och snyggt!(Har redan lyckats få fuktfläckar på golvet i vardagsrummet, tur att vi ändå ska slipa det golvet snart....)



Ha det gott! Kram johanna

#3 - - Annelie:

vilken bra idé!



Ha en trevlig dag/Annelie

#4 - - Anna:

Vad smart! Kram Anna

#5 - - nenne:

Hejvännen, GUSINGEN vad smartig du är!!!

Här målas garaget falurött (SURAR, vill ha allt grått....)

Och jag grejjar i trädgården när tid finns, 2 barn är ju mer än ett så att säga :-P

Kram hoppas vi ses snart!!

#6 - - Isabels värld:

Så smart! Tack för tipset! Kram Pernilla

#7 - - Malin:

Åhh smart lösning!! Kram

#8 - - Jeanette:

Smart!!:)

#9 - - Monkan:

Det var en smart idé, och en läcker bild.



Papperssnörerullar, jo såna gillar jag som synes, men det var ju Över du skulle titta :-)



Vilket snällt erbjudande om tyget! Kostade det en tia för en halvmeter, det är ju nästan så man kan kosta på sig en biljett upp till Umeå :-) Eller nä, ni har visst också busstrejk?



Jag ska ta mig en tur (promenad, stre-ejk) till Ohlssons Tyger i helgen och kika om de har det. Men jag har ju ingen plan för det, tyckte bara det var SÅ fint, ”kaffekoppsrosmönster”.



Sprayfärg verkar ju så smidigt, men man behöver nog en trädgård som du så man kan vara ute och spraya, gör man det inne har man kanske plötsligt ny färg på väggarna… Det skulle kunna bli fint med nåt foder i korgen, och då skulle du ju slippa risken för färgflagor.

#10 - - Soya:

Tack för kommentaren :)

Ja, nu längtar jag att inreda som en tok.

Kram

#11 - - Malin:

Haha...ja headern är nog det ända som är klart av mina projekt just nu känns det som...hahaha! Kram

#12 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så smart att ha ett underlägg under för att skydda golvet! Bra tolkning! Kram

Upp