Min första bloggvinst




Igår gick jag mycket glad i hågen och hämtade ut min allra första bloggvinst! Jag hade vunnit en tävling hos Iris och priset var servetter och servetthållare från Pluto Produkter. Jag gillar verkligen denna serie med blad!

Nu återstår bara frågan om servetthållaren skall få behålla sin ursprungliga funktion som servetthållare, eller om den skall få tjäna som smyckeshållare i badrummet!?
Pärlor och smycken | |
#1 - - Åsas formaliteter:

Smyckeshållare! Jag gillar verkligen när saker används på andra sätt än de är tänkta! Och den var riktigt snygg som smyckeshållare!

Kram Åsa

#2 - - Malin:

Jag tycker definitivt smyckeshållare. KUL! Kram och grattis till vinsten:)

#3 - - Sandra:

Grattis till vinsten! Jag tycker det vara fyndigt av dig att använda den som smyckeshållare. Håller med Åsa att den var snygg! Kram Sandra

#4 - - Iris med kaoset:

Vad kul att se att du hittat alternativa användningsområden till servettstället. Tycker absolut att du ska ha det som smyckeshållare :)



Ang. orkidéen så har den nog stått i för stark sol faktiskt, så den har fått en ny plats nu.. ska se om den färgar tillbaka sig nu.. :)



Ha det bra!

#5 - - Annica:

Grattis till vinsten! Jag vann oxå pris för ett tag sedan och blev så himla glad:) Din vinst är jättefin! Kul med servetthållaren, det är jättesmart att använda den till smyckesförvaring oxå:)



Kram Annica

#6 - - Livet i byn:

Men lyllo dig som vunnit!! Snyggt är det ju dessutom :0)



~Livet i byn

#7 - - Fröken Fräken:

Jag röstar helt klart för smyckeshållare. Men det kan ju vara min bittra erfarenhet av att duka med brutna servetter som ingen någonsin tar någon notis om. Men halsband och andra smycken förtjänar ju att bäras upp med stil och kvistar!

#8 - - dahlarna:

GRATTIS till vinsten! Kul att kunna navända samma sak till olika saker! Varför inte variera sig?! Ibland servetthållare & ibland smyckesbetjänt.

Ha det gott!

#9 - - Anna:

Jättegrattis till vinsten! Kram Anna

#10 - - ikah:

Grattis :P Kul ide, den var verkligen fin som smyckesförvaring!

Upp