Ännu en lista

Hittade en lista hos En Dag. Ett Liv. En Verklighet. Så här kommer lite värdelöst vetande om mig! ;) Gör den gärna ni andra oxå!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min älskling! (Jag hade en allmänt dålig dag, men han peppade mig!)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Drog min en stund innan jag klev upp.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade upp receptet på dagens middag tjockpannkaka. Ja, jag vet jag borde kunna det... :P
Det sista du sa högt? "Tack, jag behöver inget kvitto."

Vad har du druckit idag? Vatten, kaffe och latte. 

Vad var det senaste du åt? Sushi

Vad var det senaste du köpte? Ingredienser till tjockpannkakan, och en Plaza Interiör. :)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.

Vad är det för väder hos dig nu? Snö på backen och mulet i skyn, men inte så kallt.

Godaste glassmaken? Vaniljglass med pecannöt är jag svag för.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut.

Sover du tungt? Ibland, ibland inte.
Drömmer du mardrömmar? Ganska ofta när jag är stressad faktiskt.

Trivs du med ditt jobb? Jag trivs ganska bra med mitt extrajobb, men jag pluggar ju i ärlighetens namn för att komma ifrån det... :)
Favoritklädsel? Sköna byxor, linne och kofta eller klänning.

Favoritlåt just nu? Logiskt med Petter och Säkert är den jag först kom på, men det är många.
Vad ser du om du tittar till höger? En beige snedtaksvägg.
Vad gör dig glad just nu? Att min katt är så mysarsugen. :)
Vad ska du göra härnäst? Ta en bloggkollarrunda.

Höger el vänsterhänt? Höger

Humör just nu? Lugn och lat. 

Favoritgodis?  Choklad med nötter i.

Kläder just nu? Svarta baggybyxor, rosa linne och grå kofta.

Sommarplaner? Inget planerat än.

Hur många kuddar sover du med? En.

Spelar du ngt instrument? Blockflöjt och gitarr. 

Morgon eller nattmänniska? Morgonmänniska, speciellt om jag är ledig.

Vad är viktigast för dig? Kärleken

Är du kittlig? Näe inte så farligt.

Snarkar du? Jepp, ibland men det är en hemlis! ;) 

Stjärntecken? Stenbock.

Äckligaste insekten? Självklart spindlar! Blä!
Stökigt el välstädat? Välstädat, jag blir lugnare i själen då. :D

Längtar du mest efter nu? Vår, vår, vår! Lite mer långsiktigt längtar jag efter ett hus med en trägård.

Personligt | |
Upp