Oj då! Ofrivillig bloggpaus...

image82

Ibland blir det inte som man tänkt sig och det blev visst en ofrivillig bloggpaus för mig. Jag är nämligen på praktik i 8 veckor.  Jag gör den i en annan norrländsk stad och måste veckopendla från mitt kära Umeå. Är det förresten någon som utifrån bilden här ovan kan gissa i vilken stad jag är i? ;)

I alla fall så trodde jag att jag skulle ha internet direkt när jag kom, men så var det såklart inte. Men nu är papperna fixade och jag får troligen internet till veckan! Jippie! Så då kan jag även följa era bloggar igen! Jag har väl missat ungefär 100 nya inlägg av er därute enligt Bloggkoll! Så nu skall jag svara på kommentarer och läsa inlägg. Härligt!

Å vi har förresten varit på IKEA! Update om det kommer, om inte idag så när när mitt internet fungerar i "mitt andra hem". Som för övrigt är en studentlägenhet med kokskåp. :( "Katastrofi 1 poäng!" som Tony skulle sagt!
Personligt | |
#1 - - Livet i byn:

Aha, så du är ute på praktik. Ingen aningen i vilken stad, nu kanske jag får skämmas sedan ;0) Hoppas att du snart får tillgång till internet.

~Livet i byn

#2 - - jenny:

Vad kul att du är tillbaka:) Jag vet ju vart du är så jag gissar inte;)
Ska bli kul och se vad du handlat på ikea. Kram/jenny

#3 - - Lisa:

Svar; Tack tack!! Åhh praktik, jag också men jag kör 2 veckor. Nej jag och geografi hör nog inte riktigt ihop.. haha! Ska bli roligt att se IKEA köpen! Ha en skön söndag!

#4 - - Sandra:

Jag har inte heller någon aning om var du är :) Roligt att du är tillbaka! Kram

#5 - - Livet i byn:

Tack, vad snällt om du kan kolla skålen.

~Livet i byn

#6 - - Sofie:

Har inte den blekaste om var du befinner dig! Fast jag är inte alltför berest vad gäller nedanför Piteå :) Roligt med praktik, hoppas allt går bra!

#7 - - Anonym:

Hej!
Jag tror att du befinner dig i Härnösand!?
Hälsningar från Christina B

#8 - - Frida:

Vad roligt att få vara på praktik. Om jag tror rätt så är du nära min syster som gör praktik i sundsvall fram till påsk.

#9 - - Johanna:

Kul med praktik.

#10 - - Detsvartataket:

Inte den blekaste av vart du kan vara? Vad köpte du för ul då ?

Upp