Smakprov från IKEA-resan

image87


I eftermiddag åker en vit Toyota E4:an norrut från Härnösand. I den sitter 3 glada studenter på praktik som längtar hem till Umeå. Och jag är en av dem. Det skall bli riktigt skönt att åka hem till mitt riktiga hem! :)

När jag är hemma skall jag fota mer av inköpen från IKEA. Här kommer i alla fall ett litet smakprov. En jättefin succulent för endast 35 kr. Men jag har inte riktigt bestämt om den skall få bo i vardagsrummet (vä bild) eller i köket (hö bild). Vad tycker ni? Eller så kanske jag måste tillbaka till IKEA för att köpa en till! Ha ha ha! ;)
Krukväxter | |
#1 - - Tidsmästarinnan:

Du måste köpa en till tror jag, för det var ju helt omöjligt att välja, lika snyggt på båda ställena!
Jag älskar krukväxter som är både vackra och tåliga :-)
Och billigt! Kan inte bli bättre ju.
Min lilla rostiga krona på hyllan har jag köpt ny från affären Ambiance i Stockholm, den är väldigt "användbar" (det är väl fel ord kanske, men den passar på många ställen, menar jag).
Kram till dig!
S

#2 - - Johanna:

Jag tycker också att du ska köpa en till, för jag kan inte bestämma mig för vilken jag gillar mest. Ha en trevlig helg!

#3 - - jenny:

ja du måste nog tillbaka och köpa en till, den passade ju så bra på båda ställena:)
Vilken fin ängel du gjort av ståltråd, duktig du är.Kram/jenny

#4 - - Sandra:

Jag skulle rösta på vardagsrummet, fast det var fint i köket också. Kram!

#5 - - Detsvartataket:

Haha,bäst at köpa en till ;) Vad fin den var! Det måste jag nog härma :)

Trevlig helg!

#6 - - Jenny:

Håller med de andra, det måste nog bli en till. Men kanske blir den lite väl dyr om du ska åka Sundsvall tur-och retur för blomman som kostar 35 kr. *ler* Den gjorde sig verkligen både i köket och vardagsrumet. Måste jag rösta så röstar jag nog ändå på vardagsrummet. Den var så snygg i den krukan! Trevlig helg, vad skönt att få komma hem! Kram Jenny

#7 - - Livet i byn:

Jag tycker du ska köpa en till ;0) Jag vill också åka till IKEA. Men det är inte så nära oss så det går åt en hel del när man far och sedan måste man ju få med sig någon också!!

~Livet i byn

#8 - - Malin:

En sån succulent har jag också:) De är fina. Man dödar inte den så lätt som jag gör med mina andra blommor...hihihi. Kram

#9 - - Anna:

Hoppas din helg här hemma i Umeå varit skön hittills :-) Vädret har ju varit så härligt i alla fall! Angående succulenten tror nog jag också att du måste tillbaka till IKEA och köpa en till :-D Kram på dig!

Upp