Äntligen makeover

Älsklingen frågar: "Var ska jag lägga den här?"
Pysselprinsessan svarar: "Lägg den i skräphörnan!"

Nu kommer scenariot ovan aldrig mer utspelas i vårt hem igen! För äntligen har skräphörnan i kontoret fått en makeover. Den har utplånats! Vissa saker har spridits ut i vårt hem, medan många har fått en plats i det nystädade källarförrådet.

Före-bilden är en snäll variant som togs för flera veckor sedan. Innan denna röjning ägde rum hade högen faktiskt växt sig ännu större. Men nu är det städat och fint och kontorsdelen känns nu riktigt luftig!

Nu ska vi bara fundera på vad vi ska göra av detta underbara luftiga hörn. Inte kan det bara vara en gitarrförvaring! :) Jag är lite sugen på en läshörna, men Älsklingen är lite mer förnuftig och säger förvaring. Ja, det återstår att se. Nu är ju allt möjligt!! ;)


Makeover av skräphörnan
Vindsvåningen | |
#1 - - Susihus:

Vilken skillnad! Snyggt=) Ha en skön söndagkväll. Kram kram

#2 - - Malin:

Det är så skönt att få ordning på saker som bara legat och skräpat tidigare. Fint det blev! Kram

#3 - - Johanna:

Vilken skillnad!! Skönt att höra att det är fler än vi som dras med skräphörnor ;) Borde nog föja ditt exempel och röja, för det blev jättefint!



Kram!

#4 - - Fröken Fräken:

Där har du sannerligen gjort en insats och styrt upp. Du hade kunnat styra upp lite hos mig med!!Tyvärr har jag just nu flera skräphörnor, eller uppsamlingsstationer som jag brukar kalla det i hopp att det ska verka lite flashigare.. annars dumpas mycket i förråden. Jag håller verkligen med, det man letar efter hittar man aldrig.. nu vill jag ha vita tyger med vitt mönster, men hittar jag det? Näppeligen!

#5 - - Malin:

Det är så skönt att få ordning på saker som bara legat och skräpat tidigare. Fint det blev! Kram

#6 - - Iris:

Vad skönt att slippa skräphörna.. Vi hade också en sådan mitt i all renovering. Och egentligen är den inte borta utan den har bara delat upp sig, så det ligger några småhögar lite överallt.. Det är inspirerande att se att det gått så bra för dig :) Kanske får ta tag i vårt skräp också snart.. :)

#7 - - Iris:

Vad skönt att slippa skräphörna.. Vi hade också en sådan mitt i all renovering. Och egentligen är den inte borta utan den har bara delat upp sig, så det ligger några småhögar lite överallt.. Det är inspirerande att se att det gått så bra för dig :) Kanske får ta tag i vårt skräp också snart.. :)

#8 - - Sandra:

Vad härligt! Det är så lätt hänt att det bildas en skräphörna. Kram Sandra

#9 - - Johanna:

Va fint det blev!

#10 - - jessica:

hahaha, samma hos oss..jag säger: lägg den i källaren eller inne på kontoret...o båda svämamr över :))

Upp