Kryp x 2



Jag har ofta svårt att bara sitta still, det kryper fort i fingrarna. Gårdagens TV-tittande resulterade i dubbelt kryp. Fingerkrypet resulterade nämligen i ett annat kryp: en trollslända.

Metalltråden jag använder kommer från Clas Ohlson. Klicka på länken så ser du deras sortiment. Jepp, jag ger dem lite gratisreklam idag. :)
Ståltråd | |
#1 - - Sandra:

Vad fin den blev! Kram Sandra

#2 - - Martina:

Det där såg meckigt ut att göra, jättesöt var den! =)

#3 - - Susanne:

Vad roligt att Du gillar min sida. TACK! Och vad kul att jag inspirerat Dig. Alltid roligt att få bidra med något gott!



Ha det bra och vi hörs igen snart hoppas jag! Jag lägger in Dig bland favoriterna fortare än kvickt! :-)

#4 - - Fröken Fräken:

Know the feeling. BARA sitta still och kolla på tv, hur går det till..? Den där tråden har jag aldrig sett på CO, imorgon måste jag leka detektiv där. Jag har bara sett jättedyr tråd som man då heller inte vetat om den var något att ha, och dragit mig för att köpa. Nu ska jag ta och stega fram till informationsdisken och fråga var de har tråden som Pysselprinsessan rekommenderar!!

#5 - - Malin:

Åhh vad söt! Jag har en sådan fast från Serholt. Du kan ju konkurera ut dem:P Mohahaha! Kram

#6 - - Johanna:

Kanonfin! Vilka bra ideer till ståltrådpyssel du har!

Ha det gott, kram!

#7 - - Jenny:

Nä men, här går jag och shoppar trollslända i butik då jag lika gärna kunnat beställa av dig! Vad fin den blev och så duktig du är!!!

Kram Jenny

#8 - - Sofie:

Vad fin! Vad kreativ du är! Skulle jag prova på att göra en sån skulle jag förmodligen trassla in fingrarna i ståltråden :) Kram, Sofie

#9 - - Camilla:

Kul filur du gjort! Nu blev jag inspirera av dig! Kul att inspirera varandra här i bloggvärlden! Kul oxå arr göra en egen dekoration till blomman när man är bortbjuden:) Ha det gött tjejen!

#10 - - Anna:

Vilken fin trollslända! Du borde nästan satsa på ditt pysslande och sälja lite... men det kanske du redan gör? Kram Anna

#11 - - Camilla:

Nog vågar du färg, ska bli kul att se hur du färgsätter ditt "rosa" rum i nya boendet! :)

#12 - - Tidsmästarinnan:

Den gillade jag jättemycket!

Är nog lite förtjust i trollsländor över huvud taget när jag tänker efter...

Kram!

#13 - - jessica:

Åh har du gjort sådana :) Jag tänkte härma Village och också göra sådana! Känns onödigt att köpa när man kan göra dom själv :)) Jättefin!!

#14 - - MO:

Så söt, o fast jag inte gillar småkryp så hade denna inte fått mig att skrika av annat än förtjusning, kram

#15 - - Lisa:

Wow vilken idé! Funderar på att prova :D

#16 - - Zoey:

vilken häftig insekt det blev!

#17 - - Designtjejen:

Hahha.. ja, det skulle vara en doftblogg!!

Vad fint du har gjort det!!

Jätte fint!

Trevlig helg!!!

Kram

#18 - - Sus i Hus:

Så läcker jag såg att blomsterbutiken här i stan hade något liknande och tänkte det måste gå att fixa till själv. Och nu fick jag ju bevis för det. hihi

#19 - - Axelina:

Blev sugen på att själv försöka göra en trollslända. Min ser ut som om den har gjorts av en tvååring.. hahaha jaja det var ju första försöket så jag får väl öva lite mer...:) gillar din blogg;)

#20 - - Idar:

Very impressed!

Upp