Tema Svart

Jag har ju tidigare bjudit på gröna saker från vårat hem och idag är det dags att bjuda på tema svart! Jag har letat i hemmet efter svarta saker och detta blev resultatet.

Bilderna är tagna på toaletten och i kontorsdelen där vi har svart som accentfärg samt i vardagsrummet där elektronikgrejorna är svarta.


image124

Vindsvåningen | |
#1 - - Junitjej:

Snyggt med svart!
Ha en trevlig fredagskväll!

#2 - - Ulli:

Jag gillar svart som accentfärg!

Ha en trevlig kväll!
Ulli

#3 - - Sandra:

Vilka roliga teman du har. Mycket snyggt i både grönt och svart. Kram Sandra

#4 - - Anna:

Åh vad mycket snyggt du har i svart! :-) Jätteroligt med tema också! Ha en bra helg! KRAM

#5 - - Livet i byn:

Jag som älskar svart och har mycket i den färgen gillade detta "svarta" inlägg!

~Livet i byn

#6 - - Millan:

Efter att jag har levt med brunt (i alla nyanser) och accent i blått i 9 år tapetserade vi äntligen om till vitt med svart fondvägg och målade om de flesta av möblerna i svart. Just nu älskar jag kontrasterna som svart ger.

Tittade bakåt i ditt bloggande och såg din söta vas som du skrivit på, jättefin!

#7 - - Fröken Fräken:

Svart är snajsigt!

Ang CO så kan jag ju bara säga att jag gillar att kolla på metallplattor, muttrar och andra "konstiga" grejer där för att se om man inte kan genomdriva något pyssel med det. Jag brukar känna mig rätt ensam bland gubbarna som i övrigt hänger på den sektionen!

Mitt eluttag till "trådlösa-nätenheten-grejen" sitter precis bakom ett skåp som jag då måste flytta fram för att kunna surfa. Stör jag mig eller stör jag mig??

Kanske ska pröva med pennan på fönster, en vecka borde ju det palla? Och efter det har jag säkert ändå tröttnat... ;-)

#8 - - Johanna:

Hej! Jättefint med svarta detaljer, jag är lite svag för svart :)

Svar: jodå, låter som jättefint med guldkulor på kronorna! Det finns ju en massa fina pärlor att välja på!

Är det ok att jag länkar till dig?

Kram!

#9 - - Malin:

Svart är snyggt! Kul att du visar teman så:) Kram

#10 - - MO:

Många snygga detaljer du har..Jag har blivit lite extra förtjust i svart nu, har en hel del svarta detaljer oxå som är lätta att placera lite varstans. Skönt att du hittade balkongmöbler även om det inte blev svarta, men som sagt du kan ju måla dem om du tröttnar, ha de fint

Upp