Packa pysselprinsessans kappsäck

Om det är någon hushållsnära tjänst jag skulle använda så skulle det vara om det fanns en proffspackare att anlita! Jag gillar att skriva listan på vad man ska ha med sig, men själva uppletandet av grejorna man skrivit upp och sedan nedpackandet i resväskan är sååå tråkigt! Tänk om man kunde anlita någon som fint vek ihop och i ordning packade ned de kläder och prylar man skrivit upp på listan! Vilken dröm! Ja, nu är i alla fall väskan packad av mig själv! Och helt fylld, för hur packar man för 5 veckors kallt klimat på Island i en resväska? Svaret är proppfylld!



Innan jag åker bjuder jag på en bild som jag inte hann visa innan jag åkte till Thailand. Nämligen vilka fina presenter jag fick av mina vänner (underbart inslagna av Jenny med bloggen Mitt Casa Ditt Casa, kolla in hos henne!)! Vin, choklad, ett helt underbart bröd och blommor! Vad mer kan en flicka begära!? Tack, tjejer!

Nu bär det snart av mot flygplatsen och Island! Ha det bra tills vi ses igen! Kramar
Kort och paket | |
#1 - - Helen:

Hoppas att du får en kanon bra vistelse på Island!

#2 - - Junitjej:

Ett sådant fint bildcollage!!

#3 - - Smamman:

Fin blogg du har. Blev ju nyfiken nu vart ni ska... Skulle sagt att det inte ar sa kallt har som man tror men skall ni vara pa norra Island kan det nog bli kyligt. Ha det sa kul!

#4 - - Emma:

Åh vilka underbara paket, jättefina=) Hoppas du får det trevligt på Island, kramar emmsan

#5 - - Katja:

Island fem veckor? vilket fusk!

#6 - - Niina:

Åhh så roligt att jag hittade til din blogg, älskar pyssel!! överlycklig Du kan ju kolla in mina bilder på mina små arrangemang jag gjort idag.. o lämna en kommentar =) trevlig kväll!

#7 - - Dilan Amin:

HejHej!

Vad gör du?



PUSS

/ www.mramin.blogg.se

#8 - - Anna:

Jag har inte hunnit önska dig trevlig resa och nu har du redan åkt, men jag hoppas du har det underbart bra även denna gång.



STOR KRAM från Anna

#9 - - JKHB design:

vilka fina presenter!

hoppas du får det underbart på island :)



kram josefin

#10 - - Mari:

Vilka underbara paket, önskar jag hade den talangen.



Packa för 5 veckor i kallt väder är inte lätt.....

förstår att det är proppfullt!



Kram och ha det så gott!

#11 - - Rebecka:

Vad fint inslaget!

Ha det jätte bra på resan =)

Kram Rebecka

#12 - - Nenne:

Hej tjejjen!!

SJÄLVKLART är det ok att du länkar till min blogg, vad kul att du vill visa upp paketen jag slog in ;-)

Jaa nu är ni ju på Island....lycka till och köp fårull i massor! S

#13 - - LindaLu:

Hej!!! Vilka härliga presenter, sådär höstvackra.

Packa är jag riktigt bra på så det kan jag hjälpa till med, att packa upp är däremot en annan sak. (väskan jag hade till rivieran står fortf kvar) :S

.

Ha det toppen på Island!

#14 - - Fröken Fräken:

Ojoj, du tar väl hand om dig nu? Här hör man att det är några galningar lösa som bränner ner hus på Island! Man blir ju orolig! Hur är praktiken?! Vad gör ni?

#15 - - Tjohalias blogg om inredning:

Ha det så underbart på Island!

Kram Sandra

#16 - - Tjohalias blogg om inredning:

Svar: Tack så mycket! Det var roligt att höra.

Kram Sandra

#17 - - Johanna:

Mm... var försiktig bara när du väl börjar använda tradera man blir väääldigt lätt beroende. :P

Ha en bra kväll!



//Johanna

#18 - - Iris:

åh vad jag hade velat följa med dig.. men men, jag väntar ett tag till, sen åker jag också till island!

#19 - - Malin Inspiration & design:

Så fina presenter! :) Kram Malin

#20 - - Niina:

Åh vad jag väntar på att du ska lägga upp något jul-pyssel snart.. kikar in varje dag men ingenting har dykt upp än iallafall.. =) Ha de fint!

#21 - - Lizette:

Hej gumman



Lotta tipsade mig om din blogg. Vad fin den är och vilket fint hem du har! Lägger genast till den i mina favoritbloggar.



Kram



Lizette

#22 - - Monkan:

Oh ja, superfint inslaget. Jag förstår inte att du nändes öppna och förstöra det fina jobbet :-) Vilka snälla vänner.



Hoppas du har det bra i "långtbortistan" och lämnar lite livstecken emellanåt.

#23 - - Isabels värld:

Låter helt underbart! Ha det så bra! kram Pernilla

#24 - - Pysselprinsessan:

Liz: Kul att du gillar den! Tack! :)

Kramar

Upp