Ibland finns det bara inte tid till att blogga...

...men jag återkommer senast måndag med bilder tagna med nya kameran!! :) Kram så länge!
Personligt | |
#1 - - Mari:

Sånt är livet, finns andra saker man måste prioritera framför bloggandet.



Ha det så gott!!

#2 - - Isabels värld:

Känner igen det där. Dygnet skulle ha fler timmar... Härligt med ny kamera!! Jag har en Nikon D50. Ska bli spännande att se dina bilder! Kram Pernilla

#3 - - jenny:

så är det ju ibland. Ses imorgon då:-) Kram/jenny

#4 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så är det ibland. Ska bli spännande att få se korten med nya kameran. Kram

#5 - - Livet i byn:

Ser fram emot att få se din bilder. Tiden är ju ofta en bristvara.



~Livet i byn

#6 - - Fröken Fräken:

Okej, nu är det måndag! Fast om du nu är upptagen med att se på Poirot så är du ursäktad!! ;-) Jag tänkte bara meddela att nu finns det bilder på det nya soffbordet, tidigare skohylla!



Jag hoppas att jag får plättarna att överleva vintern, tycker att de brukar trivas bäst utomhus, gärna lite fuktigt, och det är svårt att få till inne. Okej, jag ska pröva med att beskära doftrankan men samtidigt vara beredd på alla tentakler som kan sticka fram senare. Börjar bara bli svårt att hitta pinnar som den kan slingra på.. snart blir det rep från taket.. FÖrresten har du tips på sophoraskötsel så är det inte heller helt fel! Men vad gör man åt de mörka vintrarna här.. man kämpar i motvind...



Åh, tack för alla fina ord! De peppar en verkligen när man pysslar vidare!! :-) Idag fyndade jag en hel påse med tygstuvar för en tia.. jag hyser vissa planer...

#7 - - susihus:

Förstår precis vad du menar. Må så gott!

Upp