Nikon D60!

Tro det eller ej, men jag kunde bestämma mig till slut! Precis i denna minut ligger en Nikon D60 på vardagsumsbordet och väntar på att batteriet ska ladda klart! Wohoo! Nu ska här fotas! (Om ca 90 minuter alltså! *suck*)


Bild: Tagen med gamla kameran.
Lite Olika | |
#1 - - Kristina-Novemberbröllop:

En bild på en kamera tagen med en kamera, hihi:)Snygg den var.

Svar: ja gör det, den är ju så coll:)

Kram

#2 - - Kristina-Novemberbröllop:

Ops fel, så cool ska det ju vara:)

Kram

#3 - - Henrik Lindmark:

åhh vill också ha en kamera :P

#4 - - Elina:

Måste kännas riktigt härligt! när du är igång o testar den, kan du inte fota din "pysselhörna" då? Är så kul o se vart folk sitter o pysslar..

#5 - - Fröken Fräken:

Åh, cooolt! Nu ska väl jag bara också komma mig för med att bestämma mig för en kamera.. men jag lyckas alltid hitta något fel med alla jag provar. Jag saknar den som fanns på mitt förra jobb, den var det prima liv i, trots att det var en äldre modell (och som nu inte finns att få tag i) Vilken skärpa!! Det är jobbigt det där med att vänta på batteriladdning, gå nu inte och vanka så att du nöter upp spår i golvet!!



Jodå, det ska komma bild på det nya soffbordet. Måste ju bara kånka ned det gamla åbäket först, och fiffa och piffa lite. Annars förstååår man ju inte hur tjusigt det är.



Ja, men det var evigheter sedan jag köpte mitt tyg i den gröna versionen vill jag minnas, tror att det var någon stuvbit som var sista biten på en rullen, så det kan hända att din är i en ny nyans som kom senare.



Man får allt hålla tummarna för att c-uppsatsarbetet går bra. Under de förutsättningarna! Om han inte gör sin del ordentligt kan du iaf skälla på honom. Och med motivationen att det måste vara klart för att man ska kunna resa iväg så kasnke ni blir lika flitiga som ekorrar som samlar nötter inför vintern (såg en sådan häromdagen nämligen, den såg stressad ut..)



Nu ska jag iväg och inhandla ljung till min balkong!

#6 - - Tjohalias blogg om inredning:

Åh vad roligt! Ser fram emot all fina bilder du kommer att ta med den! Kram Sandra

#7 - - Heléne:

Roligt att du oxå hittat dig en kamera nu!! Väntar på min ännu... hoppas hoppas den kommer imorgon!!

Kram Heléne

#8 - - jenny:

avis är jag:-) vill också ha en ny kamera. vad fint du gjort i ditt tidigare inlägg. Kram/jenny

#9 - - Mari:

Vilken lycka! Skulle oxå kunna tänka mej en sån men har inte riktigt det intresset att fota en massa saker så, fotar bara lite här hemma och vid lite andra tillfällen. Kan ju alltid lära men sonens och låna den om det skulle behövas.

#10 - - Nenne:

WIIIHIII!

Bra val av kamera!! ;-)

Nu kan vi tipsa varandra dessutom!

Kram!

#11 - - Mari:

Japp, hittade nyss ett faktumskåp som var 95 cm breda och samma höjd o djup, nackdelen är att luckan öppnas nerifrån, vi får se vad hon säger om den lösningen. Tack för tipset, ibland blir man IKEA blind.

#12 - - pysselpralinen:

Tack för dina smarta och bra tips på vad jag kan hänga på min krok. Jag gillar dem allihop och det som jag tror passar mig bäst är nog en tavla, foto eller i af en ram med något i. Det är så härligt att få stöd i sin inredningsförvirring av klipska inredningsproffs!



Spännande med ny kamera. Jag kör ju med en gammal digitalkamera som är väldigt trött. Vilket tyvärr ofta syns på bilderna, men vad gör man? Ska bli intressant att höra din utsaga om kameran.



Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

#13 - - Fröken Fräken:

Jahaja, jag igen. Hoppas man inte stör i glädjeyran, du har väl fullt upp med att kuta runt och fota, men vad tror du att jag ska göra åt min doftranka?!? Det har gett upp det där med att blomma och istället försöker den bli basketproffs. Den växer nå oerhört på höjden och det börjar bli besvärligt - tror du att jag törs beskära, knipsa av en bit i toppen??

#14 - - dahlarna:

SÅÅÅ SUPERKUL!!! GRATTIS till kamerainköpet! Så underbart skoj att lära sig nya saker! Nu har du hela helgen på dig att pilla & fixa för att lära dig en massa funktioner! Ser fram emot alla fina bilder som kommer på bloggen framöver! :-)

Ha det bäst!

KRAMISAR

#15 - - Emma:

Ojoj, vilka kort det kommer bli...vill oxå ha avis=) Vad bra att du fick tag på impregnering till dina stolar, hoppas det funkar bra!? Natti natt, kram emmsan

#16 - - Tjohalias blogg om inredning:

Svar: Tack så mycket för din gulliga kommentar, det värmer verkligen ska du veta! Kram Sandra

#17 - - Jenny - Smultronsaft.se:

Grattis till ditt köp!



Jag och min sambo köpte också en sådan för några veckor sedan men vi har ännu inte hunnit sätta oss så mycket in i funktioner mm. Det är vår första systemkamera och jag har ännu inte hunnit plöja igenom manualen då vi precis har fått en dotter.

#18 - - Annelie:

Ååå, vad kul med en ny kamera! kan inte så mycket om dom men den där såg riktigt bra ut =)Ser framemot fin fina bilder på din blogg =)



Trevlig kväll/Annelie

#19 - - Evelyn, i hemmet:

Grattis, grattis!

Och du gör inte samma misstag som jag? Glömmer köpa kort så kameran får ligga ETT DYGN i väntan på användning? ;)

Kram, kram!

#20 - - Mallaco:

Ahh, fota är sååå kul! Särskilt med en kamera som är bra. Kul att du hittade en bra till slut. dt inte lätt att välja!

#21 - - Annelie:

Auktionstips: Baggböle och Brännland i morgon sön!



Annelie

#22 - - Monkan:

Å det gick snabbt att bestämma sig alltså. Vad tjusig den är! Oooh vad det ska bli spännande att se bilder som du tagit.

#23 - - Jessica:

Åh, precis en sådan ska jag också köpa tänkte jag..

när alla andra hål är fyllda :(

Det blir superbra bilder av den! Då väntar vi nu då :)

#24 - - Ritha:

Åh, Grattis! Inte en sån jag har, men den är nog lika eller bättre än min Canon.

Stort lycka till!!!

#25 - - Mrs. b:

Åh vad roligt med sprillans ny kamera! Ska bli kul att se lite foton! :-)

Upp