Gamla kära Norrland

Jag saknar verkligen mitt kära Norrland! Men titta vad jag fotade igår i trädgården utanför vår lägenhet! Äppelblom! Helt otroligt! Det är alltså så här det är att bo på sydligare breddgrader där våren verkligen kommer i april! :)

Trädgård | |
#1 - - Mrs. b:

Vilken härligt vårig bild!

Vi har verkligen fått njuta av vårväder under påsken, helt underbart!

#2 - - Martina:

åhh fint! Nu kan man säga att de är på g du :)



tack för din kommentar om mitt lilla påskris..kul att höra från en sådan pysslande medmänniska med betydligt mycket mer pyssel i fingarna än jag :)



ha en fin helg - kram

#3 - - Axelina:

ja visst är det underbart med vår!:)

#4 - - Fröken Fräken:

Vi säger så här va - du skickar hit lite äppelblom och så kan jag sända över lite snö? Kan du tänka dig, i eftermiddags så snöade det igen! Det var väl för jag började tänka att nu kunde det vara dags att ta bort dubbdäcken från cykeln.. nu stannade inte den snön kvar, men bara se snön virvla ner var deppigt!



Men, klart att ni ska åka förbi Ikea på återvägen.. eller hemvägen kanske man säger? Det verkar komma in en hel massa lovande prylar nu när man kollar in hemsidan, speciellt det där tyget Cecilia. Det skulle sitta fint som en tygtavla hos Fröken Fräken! Ja, jag förstår ju bara inte hur du har klarat dig utan symaskinen, jag skulle ha försmäktat, tynat bort till ingenting.. Kitchen Aid har jag då aldrig känt något riktigt ha-begär efter, men jag tycker att det är ganska trevligt om det finns NÅGOT som jag INTE vill ha. Särskilt nu när jag har kommit på att jag behöver en karmstol, sådan där i lite rokokostil (men får nog vara någon mer nyproducerad om man ska ha råd till det..!)



Ja, nu ska man återgå att halvligga på soffan. Partystämning här, verkligen. Eh.

#5 - - Bokmalen:

Tjusig bild!! Ja, du får se dom possitiva sakerna det för med sig... Norrland finns kvar å väntar på dig! :)

Trevlig helg!

Kramen, Maria

#6 - - Caroline:

Åh vilken fin bild! Du måste ha en väldigt bra kamera! =) Trevlig helg!

#7 - - Junitjej:

Vilken underbar bild!!

#8 - - Monkan:

Äppelblom, härligt. Jättefin bild.

#9 - - Johanna:

Vilken fin bild! Så långt har vi inte kommit här i småland ännu! Vilken fin krans du fixade av påskriset, det kanske man skulle försöka sig på!



Ha en fin vecka! Kram Johanna

#10 - - Inspirera Mera:

Ja, det är det man saknar här upp. Tidigare vår skulle inte sitta fel. Kram Sandra

#11 - - Rebecka:

Ja man kan ju inte annat än säga att man är lite avundsjuk när det gäller det. Längtar så mycket att snön ska tina bort nu =)

Hoppas allt är bra!

Kram Rebecka

#12 - - Sandra drömkaka:

Oh vilken vacker bild!

Jag saknar också Norrland, då jag flyttat till Sthlm för att gå konditor, då jag bakar & bakar :). Men det är ju alltid ett plus att sommaren kommer så tidigt här :)



Hoppas du har en riktigt härlig dag :)



#13 - - erry:

Åh, vilken underbart vacker bild!

Upp