Krona


Idag på denna låååånga dag har jag påskpysslat lite granna. Men det är inte helt färdigt det pysslet, så jag bjuder på denna relativt nypysslade krona istället. Om jag hade en plättar på tråd skulle den vara placerad tisammans med den, men jag har ingen sådan växt för tillfället. Ska nog spana efter en sådan på Plantasjen (det stavas så här!) så fort jag kan lura med Älsklingen dit! :) Vill ni kika på en lite större krona jag gjort tidigare så kika här.
Ståltråd | |
#1 - - Mallaco:

Vad duktig du är, superfin krona!

Själv har jag endast fått ihop en blompinne, så duktig är jag på hantverk=)



Speaking of Kitchen Aid. Köp den, du kommer inte ångra dig en sekund. Jag skulle vilja ha tillbehörspaketet också, men det kostar lite extra. Tänk glassmaskin, mums säger jag bara.. Kanske får önska mig lite tillbehör i födelsedagspresent..



Annars har jag verkligen utnyttjat min K:A. Bakat som en dåre och mer bak kommer det att bli. Värt varenda krona i mitt tycke.

Kom ihåg att köpa den uppdaterade versionen med handtag, det är ett måste.



Glad påsk!



Kram

#2 - - Bokmalen:

Den var ju superfin, kronan!! Önskar att jag oxå var lite pysslig av mig men jag har inte mycke talang när det gäller det, tyvärr.

Hoppas ni har en härlig påskhelg!

Kramen, Maria

#3 - - Inspirera Mera:

Vilken fin krona du har gjort.



Svar: Ja påskris skulle vara som en magnet för våra katter och riset skulle bli slaktat på några minuter känns det som. Glad påsk, kram Sandra

#4 - - Frida:

Oj så fin! Du borde sälja via bloggen!

#5 - - Little Miss Splendid:

Vilken fin krona!

#6 - - Fröken fräken:

Så himla rackarns fin krona!

Jag har ju försökt fuska mig fram med lite metalltråd, med tragiskt resultat. Har inte riktigt lyckats få till det. Men jag trodde ju inte heller att jag skulle kunna få till björkriskransar, men det gick ju till slut! Man ska kanske ge metallslöjdandet sådär en trehundrasex försök?!



Skönt att du har kommit igång med lite pyssel ändå!! På dagspysselprogrammet idag står nya gardiner och kuddar till sovrummet, och så vill jag göra tapettavlor. Har beställt gratis tapetprover, och ska hitta något ställe där de passar.



Det där med långhelg nästa helg lät som en toppenidé!

#7 - - Sofie:

Cool krona =) Vad har du gjort den med kan inte vara vanlig ståltråd, ser mycket tjockare ut, eller?

#8 - - Sofie Gustafsson:

Okej, tack för infot =) Verkade kul, behöver ju nödvändigtvis inte göra en krona :P

#9 - - Betina:

Åh va fin! :)

Upp