Decembersnö



1:a december
kom snön hit till dalen. Jag smet ut på lunchen och fotade lite då det numera är mörkt både innan och efter jobb! Så ni för njuta av min dagliga utsikt medan jag åker på kurs till Göteborg. Jag är inte tillbaka förrän söndag kväll så jag passar på att önska en fin andra advent lite i förskott!

Personligt | |
#1 - - Anna:

Ni verkar bo i en underbart vacker dal :-) Jättefina bilder! Ha det så bra i Gbg! Kram Anna

#2 - - sovereign:

Fina bilder på en vacker miljö=) Fast det ser lite kallt ut?

#3 - - Jill:

Hoppas du får det riktigt mysigt i Göteborg.



Härliga bilder! Så roligt med lite snö. Hade gärna sett att vi fick lite här i Bergen också, vi får väl se hur det blir med det...



Ha det fint!

#4 - - Nina:

Här var det juligt! :) Skulle inte va så dumt att ha den där utsikten!

Sjalen du visade tidigare är jättefin! Måste nog försöka mig på något liknande nån dag.

#5 - - Bokmalen:

Helt underbart vackert ni bor!! ;) Ingen snö här än... Skulle ju göra att man fick lite julkänsla om snön ville komma, å stanna.

Ha så trevligt i Göteborg!!

Kramen, Maria

#6 - - Inspirera Mera:

Åh så härligt! Här har inte snön kommit än.

Kram Sandra

#7 - - Jenny:

Vilka fantastiska bilder!!! Åh jag vill oxå ha en riktig vinter! Njut åt mig är du snäll :-) Kram Jenny

#8 - - Pysselkiisen:

Vill tipsa om den tävling jag har på min blogg nu! Den är sponsrad av underbara butiken By hands. Gå in och titta här:



http://pysselkiisen.blogspot.com/2009/12/tavling-hos-pysselkiisen.html

#9 - - Elin:

Vilka underbara vinterbilder! Jag bara väntar på att tomten med sina renar ska komma förbi...

#10 - - Lena:

Vilka vackra och stämingsfulla bilder. Ha en bra dag.

#11 - - Katja:

vad vackert :) sådär fint är det inte här... :P

#12 - - Monkan:

Underbara bilder! Önskar er en trevlig advent.

#13 - - erry:

Wow vilken härlig miljö du är omgiven av! Jag vill också ha snö!!!

Upp