Dubbel anledning att fira!!



Igår tog jag och Älsklingen examen! Och idag är det min födelsedag! Å förkylningen börjar äntligen släppa taget! Så nu ska här ätas tårta! :) Kram till er alla!
Personligt | |
#1 - - Lizette:

Grattis!!!

#2 - - Helen:

Ett stort GRATTIS både till era examen och din födelsedag!

#3 - - Anna:

Grattis till både examen och födelsedag!! Ha ett härligt firande! Kram Anna

#4 - - Jo:

Nämen?! :D Stort grattis till dig och din Ä, till er examen!

och givetvis Grattis på födelsedagen till dig! Hoppas att ni får den dag ni så väl förtjänar! :)

Kram!

#5 - - Bokmalen:

Då får jag ju säga "TRIPPEL-GRATTIS"!!! Självklart har ni all anledning att fira. Ät lite tårta åt mig oxå, är så sjukt sugen på nått sött men vi har inget hemma...

Kramen, Maria

#6 - - jenny:

Stort grattis till både examen och födelsedag!!

Kram/jenny

#7 - - Rebecca:

Grattis till er båda! :)

/Rebecca

#8 - - Monkan:

Åh, grattis grattis till allt! Era examen, födelsedag!!! och blivit av med förkylning inte minst :-) Vackra blommor, fint fotade och du gör ju alltid så fina collage.



Tack för för att du räddade mig och tog bort mitt lilla felklick, nej jag hade inte solsting ;-) Nu är min rätta kommentar på plats. Trevlig helg och trevlig födelsedag!

#9 - - Bodil:

Stort, stort grattis till examen och på födelsedagen. Hoppas du har en jättefin dag.

#10 - - Tant_annci:

Grattis till er båda!

#11 - - Åsas formaliteter:

Stort grattis! Måste vara en härlig känsla att ha nått fram till examen. Ät lite tårta för mig med!

Stor kram!

#12 - - Mrs. b:

Stort grattis till examen x 2 plus födelsedag!!!

Vad härligt! Det får ni fira ordentligt!

#13 - - Kikan:

Stort grattis x 2!!!!! Vad härligt!!!! Kram Kikan

#14 - - nenne:

Tack för idag, jag hoppas att du hade en fin fortsättning på födelsedagen.

Jag har njutit av vin och surr med en tjejkompis.

Kram kram vi ses om en vecka!

#15 - - Annika:

Grattis till er båda!

#16 - - Milla S:

Grattis!!!

Vilka ljuvliga bilder...

#17 - - Linda:

Åh, stort grattis!!! :)

#18 - - Fröken Fräken:

Men attans, då missade jag att gratta precis på dagen! Ett ännu större grattis idag då, med en stor bukett virtuella blommor och en digital tårta! ;-) Då har ni ju säkert fullt upp med allt firande alltså! Här är det inte så mycket firande, däremot städning på schemat... pust!

#19 - - Sofia:

STOR Tgrattis till er båda två! :)

#20 - - Annelie Swärd:

Grattis, grattis och grattis! Vad härligt!

Vad kul, vi fyller år dagarna efter varandra! Bra månad att fylla år i =)

Annelie

#21 - - Tjohalia:

Ett stort grattis till er båda i efterskott!!

Kram Sandra

#22 - - Lilla jag:

Stort grattis till er båda!

#23 - - Mari:

Ett stort grattis till Er bägge!!



Kram och ha det så gott!

#24 - - Sofie:

Stort grattis till er både, måste kännas underbart! :) Kram, Sofie

#25 - - Jill:

3xGRATTIS blir det i så fall! Måste verkligen kännas skönt att bli klar med examen. Minns själv hur härligt underbart det var att känna att man uppnått ett så pass stort mål i livet, efter flera års slit. Återigen - GRATTIS!

#26 - - Anonym:

STORT GRATTIS!

Vad har ni studerat till?



Vackra bilder på solrosorna :-)

#27 - - Malin:

Ett stort grattis! Skönt att äntligen vara klar gissar jag?!

#28 - - Axelina:

Grattis! Visst är det skönt med examen!:)

#29 - - Iris:

Grattis! Jag tog också precis min examen så jag vet vilken lättnad det är :) Skönt för er, det ska man absolut fira!



kram /iris

#30 - - Katja:

Oj vad kul! :) Grattis, grattis o grattis =)

#31 - - Therese:

Ett stort grattis till allt :-)

#32 - - Sus i Hus:

Grattis! Vilken läcker bukett, man blir så glad av solrosor! Kram på dig

#33 - - Anne:

Hej! Ett stort grattis till er båda! :D

#34 - - pysselpralinen:

Stort grattis!!! Tjoho vad det måste kännas skönt?! Jag kan riktigt känna den där känslan jag hade på min examensdag, åh det var härligt!

Jag gissar att du nu är ute och söker jobb varje ledig stund för nu har jag ju inte sett till dig här på ett tag. :-) Hoppas ändå du har lite tid får pyssel för annars är inte livet riktigt det samma!

Ser fram emot att få höra nyheter om hur nya livet som "riktig" sköterska är (för jag har fått för mig att det är det du är nu, fast det kanske bara är inbillning??).

Kram Pysselpralinen =)

#35 - - Anonym:

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

#36 - - Lilja's Corner:

Stort grattis!!

#37 - - Johanna.B:

GRATTIS!!



Kram

/Johanna

#38 - - purplerain:

Härliga bilder, blir glad.

#39 - - Madeleine:

Vilken fin blogg du har!!

Madeleine

Upp