Jajamensan...


...det är lite mycket just nu! Det kostar på att flytta till ett annat land och börja på ett nytt jobb! Dessutom det första arbetet efter examen! :) Men något som ger lite extra energi är att vårtecknen börjar komma redan här i dalen! När man som jag är från Norrland så har man ju inte varit bortskämd med det tidigare! :) Dessa härliga snödroppar är från trädgården utanför våran lägenhet!
Personligt | |
#1 - - Bokmalen:

Ååå, så mysigt!! Ja, här var det -2 å snålblåst. Lägg till mulet hela dan. Inge roligt alls. Det enda possitiva är att det känns helt ok att ligga i soffan hela dan!! Fast en promenad tog jag i alla fall.

Ha det så bra därborta!! :)

Kramen, Maria

#2 - - Annelie Swärd:

Vilka vackra! ja här är det ju minst en meter snö kvar innan nått kan kika upp ur jorden!



ha det gott!

Annelie

#3 - - Fröken Fräken:

Jag kan rapportera från de än nordligare delarna av Sverige att det inte är en tendens till snösmältning här, och således inga snödroppar.



Jag ska tillbaka till jobbet efter att ha varit sjuk nästan hela veckan, så jag kan bara gissa hur mycket jobb som lagt sig på hög medan jag varit borta... suuuuck.... när är det påsk?! Jag vill ha ledigt och vara frisk! Du får väl hålla ut, snart blir det nog lite lugnare på jobbfronten och du får tid att dona, pyssla och greja! :-)

#4 - - Jo:

Vilken härlig bild! jag längtar efter våren! :)

#5 - - Jill:

Ja visst är det härligt med vårtecken! Våren är på väg och det känns verkligen underbart.

#6 - - Mari:

Visst är det härligt när snödropparna kommer, våra har varit uppe i över en månad nu....fint.



Kram och ha det så gott!

#7 - - Sofie:

Söta blommor! Har aldrig sett dom på riktigt, bor kanske för högt upp i landet för dess existens? Eller så kanske jag helt enkelt har missat dom men det låter lite för otroligt... :) Kram!

#8 - - veronica:

jättehärlig blogg. :) jag får massor av inspiration av den..!!

#9 - - Milla S:

Ljuvligt!! Vilken fin bild!

#10 - - Sandra:

Vilken kul och trevlig blogg du har. Har lagt till dig på Bloglovin. Ska bli intressant att följa och se vad du hittar på. Ha en strålande dag så länge!

#11 - - erry:

#12 - - erry:

Oj, datorn lever sitt eget liv här (om någon undrar över ovanstående kommentar) :P



Jättefin bild på snödroppar! Jag är en norrbottning som bor i Skåne och älskar att se snödropparna kika fram ur marken redan i januari/februari. En liten kompensation för snöbristen, kan man säga :)

#13 - - Benita:

Vilken underbar blogg du har och vet du vad? Jag följer nu din blogg (via. bloglovin)! :-) Kanske du vill göra detsamma? Många härlig vårkramar Benita

#14 - - Elena:

Vilken mysig blogg!

#15 - - Junitjej:

Ska du flytta till ett annat land? VIlket?!

#16 - - Monkan:

Åh snödroppar, vad sött. Det är verkligen en fin blomma, sån fin vit färg och formen på blommorna. Jättefin bild.

Upp