Äntligen vår och snart flytt!



Jag blir verkligen rörd, glad och imponerad över att ni faktiskt fortfarande är några tappra följare av bloggen! Ja, jag har ju varit långt ifrån en flitig uppdaterare det senaste året! Varken pyssel- eller inredningslustan har varit särskilt stor här i Norge. Det är väl i och för sig inte så konstigt när vi bor möblerat och i stort sett alla våra egna saker är magasinerade hemma i Sverige.

Men, nu flyttar vi ju hem! Den 7:e maj! Datumet kommer närmare och närmare och jag läääängtar! Det lilla kruxet är bara att vi inte har någonstans att bo! Men, det ordnar sig! Det är jag säker på! Vi har i alla fall tak över huvudet vid hemkomsten, även om det inte är vårat eget tak. När vi sedan flyttat till vårat nya hem (för nu jäklar ska vi hitta ett HEM!) vars det nu må bli, så ska jag förhoppningsvis bli mer inspirerad igen!

Medan jag letar ett hem så får ni njuta av vårbilder från dalen! Jag återkommer såklart med rapport om hur det går med bostadssökandet! :)

Personligt | |
#1 - - Jenny:

Åhhh vilka söta bilder, man blir lycklig av vårblomster :-) Kul med flytten, klart det ordnar sig med boende! Håller alla tummar här! Kram och ha en bra sista vecka i Norge

#2 - - Helena:

Jättefina bilder! Så härligt att våren är här. Lycka till med flytten och bostadssökandet!

#3 - - Ulrika:

Fin blogg du har! Tittar in här igen nån dag :-)

#4 - - M A L I N H E:

Vad händer hos dig idag? Kikar bara in och önskar dig en riktigt härlig söndag! :)

#5 - - pysselpralinen:

Hej pysselprinsessan! :-)

Hur går det med flytten tillbaks till hemlandet? Jag hoppas att ni har kommit på plats och att allt har gått bra. Jag är nyfiken på var ni har hamnat och hur det går!

Kram

#6 - - Monkan:

Jag har själv varit usel på att blogga den här våren men nu gör jag ett ryck igen, och så klart man kollar in gamla favoriter :-) Underbara bilder på en av mina favoritblommor.

#7 - - frida:

Hejsan, sjukt fin design :)

Gjort den själv? Kram <3

#8 - - Katja:

vad kul! Hoppas ni hittar något fint!

#9 - - ANGELICA [foto&personligt]:

wow, du hade då en bra blogg! :D

#10 - - bitte:



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Upp