Söndagspromenad


Idag var det äntligen lite vår i luften! Ja, egentligen var det inte så mycket vår i varken temperatur eller snömängd, men fåglarna kvittrade glatt och solen sken här i dalen! Det känns att vi är på väg mot ljusare tider!

Å som vanligt åtföljs det av att man nu ser precis hur mycket damm det ligger överallt och exakt hur mycket katthår som gnuggats in i mattor och soffor. Men istället för att städa piffade jag upp hemmet med lite kvistar från söndagspromenaden! Jepp, denna söndag är det total vilodag!

Personligt | |
#1 - - Jenny:

Åh va underbart, tom jag kunde känna vår av dina bilder!! Jösses, tror jag längtar ihjäl mig - tänk att få se de första magiska tussilagona! Kram Jenny

#2 - - Ensamma mamman:

O vilka härliga bilder. De känndes som om de var lite vår på väg i dom... Hoppas kan man ju alltid. Jag är så trött på vintern nu. Kram

#3 - - Sandra E:

Vilken härlig blogg du har!



Har en liten tävling på min blogg för att fira. Man kan vinna prinsessbakelse-virkad galge och en liten prinsessbakelse i rött.



Kika gärna in och var med!



MVH Sandra



#4 - - Bokmalen:

Vad härligt med en sån söndag!! Älskar när solen skiner å fåglarna kvittrar. Just nu känns det ganska långt bort här. Kallt som attan har det ju varit. Nu är det "bara" -15...

Kramen, Maria

#5 - - MissStorm:

Åh så vackert! Och inte behöver man städa när det går så bra att distrahera med lite piff istället.

#6 - - @nette:

Vilka vackra bilder från din promenad!! Underbart landskap.'

Ha en skön dag



kramar @nette

#7 - - LILLSNÖRPA:

WOOOW! Läckra fotografier!

#8 - - Katja:

hahaha! det är rätta takterna :)

#9 - - Julianna:

Oj vilken vacker blogg!

Jag ska genast ta o lusläsa!

Själv skriver jag om lite allt möjligt i min blogg, men lite pyssel har man allt fått med :)



Mvh Julianna

#10 - - pysselpralinen:

Härligt med vår/vinter promenad! Men jag kände mig alldeles överlycklig idag när jag fick promenera på snöfria trotoarer och njuta av solen som sken rakt i ögonen. Jag trodde aldrig att snön skulle smälta!



Nu ska jag fortsätta inreda mitt nya pysselrum. Det ska tydligen vara arbetsrum också, säger min sambo. Fast han vet nog inte riktigt vad han pratar om...:-)

#11 - - Rijo:

Nu har jag läst genom din blogg -igen =). Den är så harmonisk och härlig. Och pysslig. Och fotoig. Och smyckig. Precis som jag!!! ler. Ha en bra dag! Kramen från Mig

#12 - - Agge:

Vilken jättemysig blogg du har! Agneta

#13 - - Nilla:

Det ser ut som en skön promenad! Ha det bra.

#14 - - Lena:

Vilka vackra bilder och vyer!! Fin blogg du har. Väldigt fint att se.

Upp