Nu drar det ihop sig



Nu har vi installerat oss i nya lägenheten! Sovrum och klädkammare är målade och möblerna är på plats! Det saknas lite gardiner och det sista lilla piffet är inte helt klart i alla vrår. Men det är på gång! Sen är vi på jakt efter ett nytt skåp, gärna av lite äldre kvalisort. För vi har tydligen massor med saker! ;D

I helgen är det första advent! Någon riktig julkänsla har dock inte infunnit sig än tyvärr. För att råda bot på det blir det glögg ikväll, och det skulle vara kul att börja rota lite i julkartongerna! :) Det var ju 2 jular sedan jag såg våra julsaker sist och jag vet i ärlighetens namn inte riktigt vad som finns i gömmorna. Tur att det går att titta i bloggarkivet för att se hur jag pyntat förut! Från arkivet bjuder jag idag på en blid på 2008 års adventsljusstake! Kanske blir det en liknande variant i år. Jag hoppas kunna visa er det på söndag!

Pynt | |
#1 - - Anna:

Välkomna hem! :-) Vad roligt att ni är på plats och att du är pysselsugen igen. Ha en mysig helg! Kram Anna

#2 - - Annica - mamma till Elias:

Vad roligt att ni hittat er en lägenhet och mysigt att få julpynta igen. Ha en trevlig helg

#3 - - Anonym:

Vad kul med en pysselblogg, det är kuul :)

Upp