Vadå socker? Jag vill ha foderbenmjöl!


Här får ni se en annan vinkel av vardagsrummet. Ja, det gäller fortfarande att välja sina vinklar efter inflyttningen! Alla delar av lägenheten är inte lika fina... I denna hörna samlas en hel hög med loppis- och auktionsfynd. Bland annat foderbenmjöllådan som inropades ganska dyrt men gladeligen på en gårdsauktion. Ett kanske lite ovanligare alternativ till sockerlådan. :) Bordet är även det ett auktionsfynd som på sista lilla millimetern gick in i bilen när det var dags att åka hem! Tv-bänken är från Jysk och bryter lite lagom av mot allt det gamla!

Vardagsrum | |
#1 - - Nina:

Vilken härlig mix av gammalt och nytt. Och foderbenmjöllådan är väl minst lika snygg som en sockerlåda!



Roligt att du är tillbaka i bloglandia igen!

#2 - - Bokmalen:

Rikitgt fin låda! Skulle gärna ha några sånna... ;)

Vi har oxå en tv-bänk från jysk vår är dock lite högre. Superbra kvallité är det å vi är supernöjda!

Kramen, Maria

#3 - - maja-Style & Life by Leia:

ooooohlala...jag vill också ha en foderbenmjöllåda (även om ordet låter lite groteskt) och framförallt så vill jag ha bordet...jisses så vackert!



Kramar

#4 - - Anna:

Jag gillar också er mix av gammalt och nytt, men lampan med grön fot hamnade i mitt blickfång direkt. Så snygg! Kram Anna

#5 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilken härlig hörna du har! Haha underbar rubrik dessutom.

#6 - - Fröken Fräken:

Vad roligt att du äntligen är tillbaka igen! Och nu sitter jag och laddar för massor av bilder på er nya lya! Jag har ju börjat leta bostadsrätt, men jisses vad den marknaden var död nu om man vill köpa. Är man säljare kan man visst tälja guld..



Rolig och udda "sockerlåda"! Jag undrar varför två av mina tre avlånga sockerlådor har texten upp och ned. Eller tja, när man öppnade dem tog man väl bort botten istäället, och därför blev det som det blev. Man kunde kanske inte ana att de en gång skulle bli så populära! Och bordet var fint det med!

#7 - - Jenny:

Vad fint ni har det :-) Ska bli skoj att få se mer! Kram Jenny (Pyssliga Jakobs)

#8 - - dagenskreativa:

Lådan var jättefin:)

Upp