Den som väntar...



Ja, det här med datorn verkade bli en längre historia än väntat. Den nöjer sig tydligen inte med spa utan vill ha en total ansiktslyftning (läs: troligen nytt grafikkort). Men i väntan på domen så nöjer jag mig glatt med att surfa i mobilen. Ja, det var ju för inte så länge sedan helt otänkbart, men det går ju alldeles utmärkt! I alla fall när man mest kollar mailen, hemnet, blocket och en del bloggar. Ska man däremot blogga själv tycker jag att det blir lite pilligt och photoshop finns ju inte i telefonen! :) Så återvändandet till bloggvärlden tar lite längre tid än väntat. Men den som väntar på nåt gott...
Personligt | |
#1 - - Monkan:

Men stackars lilla dator då, men då kommer den säkert att uträtta underverk när den väl är i form igen :) Och jag fortsätter att vänta :)

#2 - - Anna:

Vad roligt med ett livstecken från dig! Jag väntar och längtar efter fler inlägg :-) Må så gott! Kram Anna

#3 - - Jenny:

Jag väntar att höra mera från er och se hur det gått med nya lyan :-)

Kram Jenny

Upp