Årets adventtsljusstake

Det blev en riktigt enkel adventsljusstake iår. Vit ljusstake, grönmossa och vita trästjärnor från Pluto Produkter som jag köpte på Lagerhaus. Jag var egentligen ute efter några fina små julkulor i guld, men hittade nada! Så det blev så här istället. Jag är lite sugen på att måla stjärnorna i guld, alternativt måla små guldprickar på dem. Hmmm, vi får se...


Adventsljusstake

Pynt | |
#1 - - Happy Flower:

Det märks att du gillar och pyssla. Fina grejer.

#2 - - Katja:

Jättefin :)

#3 - - Helena:

Har försökt skicka en kommentar men inte lyckats. testar igen =)

Är nyfiken på ifall det är själva ljusstaken du köpt på lagerhouse? har letar efter en enkel vit utan att hitta.

Mvh Helena

#4 - - Pysselprinsessan:

Helena: Tyvärr minns jag inte var jag köpte själva ljusstaken. Det var nog tre år sedan, tror jag! Den har inte nåt märke heller så det kan ha varit på Maxi eller något sådant. Hoppas du hittar någon bra ändå!



Kramar

Pysselprinsessan

Upp