Dörrskylt av drivved

Såg att Tidsmästarinnan planerar att skapa något av drivved från Bästkusten. Spännande!

Själv har jag gjort en tolettskylt av drivved från Norrlandskusten. Det passar ganska bra i vår lägenhet då man annars med ganska stor sannorlikhet skulle öppna dörren till klädkammaren som nödig gäst! Man vill ju inte sätta sina gäster i den situationen. :-)

Förresten... Gjort och gjort egentligen. Havet har gjort det största jobbet. Sen har jag målat lite grann, med stor inspiration från ett mönster jag såg på Village.

image36

Som ni ser i bakgrunden har jag inte plockat ned ljusslingan jag köpte än... (Jo, jag satte upp den igen i vardagsrummet efter flytten.) Den ger ju så härligt ljus i vintermörkret att jag inte vill kännas vid att det egentligen möjligen kanske är ett julpynt... ;-)
Färg och pensel | |
#1 - - Sofia:

vill bara ge en komplimang till en jättefin blogg! :)

Upp