Rumsavdelare

En av de lösningar jag och äsklingen klurat fram är rumsavdelningen i sovrummet. Eftersom sovrummet är onödigt stort och vi behöver två arbetsplatser så bestämde vi oss tidigt för att dela av rummet på något sätt. Eftersom det är stort och ekade ganska bra när det var tomt bestämde vi oss för att dela av med tyg som både minskar ekot och ökar mysfaktorn.

Jag hade sett tyget Willow på Åhlens och tänkte visa det för sambon. Lite roligt var att han själv gick direkt fram till just det tyget och sa att det var fint, innan jag hann visa vilket tyg jag tänkt på. Perfekt! :-) Så det blev tre våder av Willow med IKEA's Lill-gardiner emellan för att släppa igenom lite ljus. Så nu har vi en mysig sänghörna på ena sidan rummet och ett långt skrivbord på den andra. Och vi sover hur bra som helst bland träden!! :-)
 
image40
Tyg och Sy | |
#1 - - Malin:

Åhh det där var ju kanonbra och SNYGGT! Jag älskar det tyget! Det är roligt, men ändå stilrent. Kram

#2 - - jenny:

snyggt det blev....har också det tyget och tänkte göra en stor tygtavla av det så småningom.

#3 - - Jenny:

Läckert!

#4 - - Emmy:

Snyggt det blev och en smart lösning!

#5 - - Sandra:

Vilken trevlig blogg du har. Hit kommer jag igen. Hälsningar Sandra

#6 - - Designtjejen:

Det blev jätte fint! Snyggt tyg!

#7 - - Bomargrethe:

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

#8 - - Marie Johanson:

Åh, det är ju något sådant tyg jag söker som jag skulle vilja ha i vardagsrummet som en väggbonad. Undrar om det finns kvar på Åhlens nu?



Förresten, intressant blogg du har. Hittad den i förbifarten, jag har lagt den bland "favoriter" så jag kan kolla igenom den lite mer noggrant när jag får tillfälle...



//Marie

Upp