Sprucket ska bli helt (och vitt)

image38

Dessa vaser som har varit bruna och fina ska nu både lagas och målas. Lagningen är klar förutom lite spackel och ett varv till med sandpappret. Målningen är under planering. :-)

Superlim gjorde i alla fall susen på en sprucken vas efter att en av mina katter hade provat om man kunde rymmas i krukan. Det kunde man, men krukan var lite vinglig vid uthoppet! Så matte fick laga, och nu blir det även färgbyte. Jag tänkte vitt, så de matchar kruka nr 3 i serien, som redan är vit... Resultatet visar jag här när jag är klar!
Färg och pensel | |
#1 - - jenny:

ska bli kul och se resultatet sen,kan nog bli bra:-)
Kram/jenny

#2 - - Sofia:

roligt att man kan lappa ihop dem, de var ju snygga! Vilka busiga katter! :)

#3 - - Niccie:

åh tack så mycket! Jag älskar de örhängena som jag fick. Är helt fast i stora örhängen, jag älskar dom :D

#4 - - Designtjejen:

Åh, vilken fin modell! Jag tror dom kommer att bli jätte fina!

#5 - - Cissi:

Blir spännade och se resultatet.

Upp