Kommer våren snart?

image90

Jag gör som Jenny, visar påskpynt när påsken snart är slut. :) Detta blev det enda påskpyntet i lägenheten som vi inte ens han njuta av eftersom vi inte varit hemma... Men det var roligt att få påskpyssla lite granna i alla fall. (Allt material är från Panduro.)

Påsken i Arvidsjaur har varit härlig. Med mestadels soligt väder, bra slalomåkning och goda grillade hamburgare (det blev faktiskt ingen korv).  :)

Nu är vi hemma ett par timmar innan det bär iväg till Härnösand igen. Både i Umeå och i Härnösand är det snö, och jag längtar verkligen till våren nu! Man blir lite smått avundsjuk när man tittar runt på alla bloggar från södra Sverige! Men solen skiner här i Umeå idag och snart kommer nog våren även hit!
Pynt | |
#1 - - jenny:

vi är inte riktigt som alla andra vi;) Vad fint påskägget blev. tror jag får bli mitt påskpyssel nästa år att göra egna påskrisägg:)
Låter som att ni haft en bra påsk med härligt väder.Kram/jenny

#2 - - Sandra:

Jag längtar också till våren, men det går ju åt rätt håll iallafall! Kram Sandra

#3 - - Emma:

Vilken mysig blogg, hit in kikar jag gärna fler gånger=)Kram emmsan

#4 - - Anna:

Vilket fint påskpynt och bättre sent än aldrig! ;-) Kul att höra att ni haft en härlig påsk i Arvidsjaur. Jag har faktiskt bott där under två år när jag gick gymnasiet. Två superroliga år, så Arvidsjaur ligger
mig varmt om hjärtat.

Ha det bra! Kram

#5 - - Monkan:

Oj, våren känns väääldigt långt borta. Snökaos runt om Stockholm idag (min pappa gissade att de som ska ploga är bortresta på påsksemester...), men inne i stan kom knappt en gnutta snö märkligt nog.

Aj då, om tyget är några år så lär det ju inte finnas kvar. Jag får kolla på Åhléns, de brukar ha massor med snygga tyger, kanske nåt liknande, till dubbla priset ;-) Tack ändå för ditt svar!

#6 - - Johanna:

Hej! Hittade hit idag, vilken trevlig blogg, och fint hem du har! Kikar nog in fler gånger, aldrig fel med pysseltips :)

kram!

#7 - - Arntmargit:

Enjoy your website very much. Good job!

Upp