Tack för alla utmärkelser!

Jag har fått några utmärkelser i augusti som jag inte uppmärksammat ordentligt. Tack Anna, Elli, IsabelJenny, Monkan, Tidsmästarinnan och Åsa (visst har jag nu inte missat någon!?)! Jag bakar ihop era utmärkelser till en, I ♥ your blog.

Först och främst vill jag skicka tillbaka utmärkelsen till er, för jag ♥:ar era bloggar massor!




Så här går det till:
1. Vinnaren kan sätta loggan på sin blogg.
2. Länkar till personen du fått utmärkelsen av.
3. Nominerar minst 7 andra bloggar.
4. Länkar till de bloggar du nominerat.
5. Lämnar ett meddelande till bloggarna som du nominerat.

De bloggar jag valt att nominera är bloggar som jag besöker i stort sett dagligen och som inspirerar och gör mig glad! Ni behöver inte känna er tvingade att nominera vidare om ni inte vill, men jag vill bara säga: I ♥ Your Blog!

Ellas Inspiration 
Familjen Carlssons Renoveringsblogg 
Inredning och Pyssel
Inredningskaos på 45kvm
Inspiration och Design
Livet I Byn
Pysselpralinen
Rosa Hemmet
Syssla
Tjohalias Blogg Om Inredning
Tusen Idéer Och En Fröken  
Vardagstugg 
Vita Ljuva Tankar 
Lite Olika | |
#1 - - Malin Inspiration & design:

TACK SNÄLLA!!!! Det värmer alltid lika mycket när man får en fin utmärkelse. :)



Du har också en fin blogg!



Kram Malin /Inspiration & design

#2 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åhhh tack snälla gulliga du!!!! Va glad jag blir!! Speciellt när jag får det från en så fin blogg som din, du är en av mina favoriter!! Här får jag mycket inspiration varje dag!

Ha en riktigt mysig helg! KRAMAR!!

#3 - - Iris:

Tack så hjärtligt :)

#4 - - dahlarna:

Stort GRATTIS till alla dina utmräkelser!!

KRAMIS!



Ps Hur gör du det där hjärtat i texten???

#5 - - Ellas Inspiration:

Men vilken härlig nyhet att komma tillbaks till!! Tack gulliga du!!!

och tack för titten och kommentarer under min "frånvaro" nu skall jag passa på att kika runt och se vad som har hänt hos dig under veckan!



Kram Karin

#6 - - Tjohalias blogg om inredning:

Åh tack så mycket! Vad glad jag blir :) Kram Sandra

#7 - - Camilla:

Grattis till utmärkelsen! Åh 1000 tack för att du skickade den vidare till bland annat mig, blev jätteglad! Har fått den förut så jag kommer inte att nominera några fler, men superglad blev jag och tar den till mig :)

#8 - - Sofie:

Tack gulliga rara du vad glad jag blir!! :) Kram!

Upp