Borta/hemma i helgen

Vi ska hem på en långweekend nu i helgen, hem till Sverige alltså! Det innebär att denna och nästa vecka blir kortveckor på jobbet! Skönt!! Det känns att det var länge sedan vi hade sommarsemester nu, så en liten minisemester skall bli härligt! :) Så nu ska jag hem och hämta IKEA-katalogen så jag också kan tycka till! :D



Älsklingen har blivit uppskattad på jobbet
med en bukett som helt och hållet matchar köket! :)
Snittblommor | |
#1 - - Jenny:

Mysigt med småresor :-) Och snygga ljusstakar har du gjort oxå - loppis rockar! Ha det jättebra i Svea rike! Kram Jenny

#2 - - J o h a n n a:

Vilken fin bukett! Roligt att ni ska åka hem en sväng! Kram

#3 - - Maria:

Vilken duper härlig bukett!!

Det är så fräscht med snitt blommor=)

Ha en skön kväll!!

#4 - - Martina:

så fint, en del har det bra.

ha en trevlig helg



mvh Martina

#5 - - Monkan:

Vilken fin bukett och snygga bilder. Så skönt att du äntligen ska få bläddra i IKEA-katalogen :-) Om du har tur så kanske du fått Biltema också ;-)

#6 - - Anonym:

Hej! Är ofta och tittar på din fina blogg så nu ligger den på min bloggs favorit lista!

Mvh Elin.

#7 - - Elin:

Hej! Är ofta och tittar på din fina blogg så nu ligger den på min bloggs favorit lista!

Mvh Elin.



#8 - - Junitjej:

Jag har länkat till din blogg i mitt inlägg här:

http://junitjejen.se/min-bloggkedja/

Ha en trevlig helg!

#9 - - Betina:

Va roligt! :) Fina blommor också!

#10 - - Evasleva:

Vilken vacker bukett! Och den passade ju bra på din bricka.

#11 - - Vardagstugg:

Å vad fina blommor!



Kram Annelie

#12 - - Mrs. b:

Vilken härlig bukett! Passar in bra där hos er! :-)

#13 - - Katja:

IKEAkatalogen hade mycket nytt och fint :)

#14 - - Anonym:

vart har du tagit vägen ?

hittade din blogg av en slump för ett par veckor sen och gillade med en gång. Tittar in med jämna mellanrum, men ingen uppdatering !?

Hoppas på nya spännande inlägg snart . /m

Upp