God jul och gott nytt år!

Nu är jag hemma i Umeå igen på julsemester. Över jul och nyår stannar vi här uppe å jag tror inte att det blir så mycket bloggande under den tiden!

Jag vill passa på att tacka alla er som läst och tagit er tid till att kommentera här på bloggen trots att det under detta bloggår har varit ganska sparsamt med inlägg! Tack till er alla och ha en härlig jul och ett fantastiskt nyår! Vi ses 2010!


Bilder på årets julkort som fick temat rosa, vitt och brunt. Jag hoppas de har kommit fram till alla nu! :) (Allt material kommer från Panduro.)
Kort och paket | |
#1 - - Bokmalen:

Å, snö har vi ju här i massor!! ;) Visst är det trelvigt med snö till jul!?!

Vad fina julkort du gjort!

Önskar er en riktigt god jul å med en massa mys!!

Kramen, Maria

#2 - - Anna:

Vilka ljuvliga julkort du gjort! :-) Ha nu en skön jul och ett gott nytt år! KRAM Anna

#3 - - Ensamma mamman:

O vilka underbara julkort du har gjort. Dom gillade jag verkigen. Och kul att de inte var dom traditionella färgerna. Kram

#4 - - Bettan:

Åh, vilka fina kort :)

God Jul och Gott Nytt År till dig oxå.

Kram!

#5 - - Sofie:

Vilka fantastiskt fina julkort! Så duktig du är.



God jul och gott nytt år till dig med!

Kram, Sofie

#6 - - Inspirera Mera:

Oj så fina julkort du har gjort!

God Jul önskar Sandra på Inspirera Mera!

#7 - - Mrs. b:

Vilka söta julkort!

God Jul & Gott Nytt År!

#8 - - Jenny:

Åh vilka fantastiskt söta kort du gjort - Pandurp är en riktigt bra affär :-) God Jul och Gott Nytt År! Kram Jenny

#9 - - Nina:

God jul! Man skulle bli glad åt ett sånt julkort! :)

#10 - - jenny:

åh vilka fina julkort!!

God jul!!

#11 - - Fröken Fräken:

Ha det nu riktigt härligt över jul och punder resten av din julsemester! Här är allt nystädat och pyntat, så nu får allt julen komma innan jag otåligt sätter igång med något pyssel.

#12 - - Ulli:

Vilka läckra julkort! Kikar in för att nska dig en riktigt GOD JUL!



Kram Ulli

#13 - - Iris:

Hej! Jag kikar in och önskar dig och dina nära en riktigt god jul!



kram /iris

#14 - - Katja:

god jul på dig! söta julkort! :)

#15 - - milla-andante:

Så fina kort!! Önskar dig en god fortsättning!!

Kram

#16 - - a home far away:

Önskar dig en härligt god fortsättning!

Kram Gunilla i Singapore

#17 - - sara eriksson:

verkligen jätte fina kort!! gott nytt år

#18 - - sara eriksson:

verkligen jätte fina kort!! gott nytt år

#19 - - Katja:

Gott nytt år på dig! :)

#20 - - Inspirera Mera:

Gott nytt år!

Kram Sandra

#21 - - Vardagstugg:

Vilka fina julkort! Hoppas julen var bra och du får ett trevlig nyår!



Gott nytt år!



Annelie

#22 - - HomeRiver:

Hej! Jag, som bloggare med begränsad inredningserfarenhet, behöver akut hjälp med min hall... http://homeriver.blogg.se/2010/january/hjalp-mig-med-hallen.html Eventuella tips mottages tacksamt! Gott Nytt År önskar HomeRiver.

#23 - - Junitjej:

Kanonfina kort!!

Upp