Glad midsommar!


Nu åker jag hem till Umeå på 3 veckors semester (men jag ska försöka blogga lite ändå)!! Jag vill passa på att önska en fin midsommar till er alla med en bild på en smörblomma uppe bland fjälltopparna! Å tack för alla era kommentarer och glada pårop som jag får av er! Det är alla ni underbara människor därute som gör det värt att blogga! Tack!!
Personligt | |
#1 - - Inspirera Mera:

Härligt!

Trevlig midsommar!

Kram Sandra

#2 - - Bokmalen:

Kul att ni är hemma!! Skönt med ledighet framför er!! Hoppas ni får en trevlig midsommar därhemma!! ;)

Kramen, Maria

#3 - - Jill:

Hoppas du får en riktigt fin Midsommar, och semester!

#4 - - Caroline:

Ha en bra midsommar!

#5 - - A-C:

Önskar dig en fortsatt fin midsommarhelg och en trevlig vistelse hemma i Umeå!

Kram A-C

#6 - - Mari:

Hoppas du har/har haft en trevlig midsommar!!

Kram!

#7 - - Katja:

Härlig bild :) Hoppas du hade en fin midsommar :)

#8 - - Skönt Hemma:

Ha en skön ledighet! Mycket fint fotat :)

#9 - - Monkan:

Åh sån underbart fin bild! Helt fantastisk.



Trevlig semester! Och tack för att du har DIN blogg, den är verkligen en ljusglimt i vardan. Du gör så fina saker och tar så superfina bilder.

#10 - - ­-Milly-:

Fin blogg du har!

allt bra med dig idag?



Jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)



Kram!

#11 - - Mia:

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

Upp