Hallen innan hallen

Här i lägenheten har vi en yttre hall innan man kommer in i själva lägenheten. Här har vi jackor, skor, fiskespön och annat skrymmande. Skönt att slippa ha det inne i lägeheten! Här står en himlarns fin byrå med matchande spegel. De skulle gärna få följa med mig hem! :)

Apropå hem så åker vi hem till Umeå på semester i 3 veckor, med start på fredag! Torsdagkväll efter jobbet blir det 100 mil i bil, men då hinner vi vara med på midsommaraftonsfirandet! Härligt!



Brädan ni ser bredvid byrån hittade jag på en promenad längs ån här i dalen! Man hittar inte bara lupiner och patinerade lerkrukor (jag hittade en fin sådan vid glasinsamlingen häromdagen) när man går på tur! Jag blev överlycklig över plankan med oändliga möjligheter, medan Älsklingen var lite mer tveksam över fyndet! :D Nu står den och väntar på vad jag ska göra med den... Någon som har något kul förslag?

Lägenheten i Norge | |
#1 - - Bokmalen:

Å, så kul för er att komma hem på semester!! ;) Något tips om brädan har jag inte, är inte så påhittig. ;)

Kramen, Maria

#2 - - Isabelle:

Sitter och funderar på vad du skulle kunna göra med plankan men kommer inte på så mycket.. Det enda jag kom på, om du ville ha den i hallen är att du kan sätta några snygga krokar på den, hänga upp den och ha den till att hänga nycklar på.

Eller så kan du vända på den och ha som hängare till jackor eller något sånt :)



Blir kul att se vad du använder den till iaf.. :)

#3 - - Axelina:

Skriv eller stämpla några vackra ord...:)

#4 - - Katja:

vad fint :)

#5 - - Malin:

Jag hittade en liknande planka vid kusten en sommar. Jag köpte små spikar som jag slog i den och borrade ett hål på baksidan och hängde upp den på väggen. På spikarna hängde jag halsband, klockor, örhängen och alla andra smycken man har, blev skitsnyggt! =)

#6 - - Anna Söderberg:

Hej.

Jag säger som Axelina här ovan. Kanske stämpla nått fint på den?

Fin var det och klart ett fynd :)



Kram

#7 - - Pia:

Hej!

Gillar din blogg skarpt! Jättefina bilder och underhållande. Mitt tips om brädan är att göra en hylla av den med smides konsoler att skruva upp på väggen. Sedan sätta en orkidee och några loppisfynd på, kanke ovanför sängen eller soffan.

Kram Pia.

Upp