Köket



Igår fick ni en tjuvkik på kökstapeten... Här kommer hela härligheten! :) Helt galet blommigt och färgglatt! Men jag har börjat vänja mig och trivs riktigt bra i köket. Konstigt då jag inte är så förtjust i orange (ja, det är tur att det inte är knallorange utan en mer dov ton)! Men grönt gillar jag i nästan alla nyanser, och stolarna är rätt läckra! Min dröm om ett pastell-kök a´la Leila gick tyvärr i stöpet. Nu blir det galet blommigt blandat med vitt och olivgrönt istället! :)
Lägenheten i Norge | |
#1 - - Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥:

Jag tyckte det var skitsnyggt! Även om pastellkök a la Leila också är min favorit.

#2 - - Jo:

Herregud, vilken utsikt! :D Jag blir grymt avis!



Tapeten var ju cool! Jag har svårt för mönster, för jag tröttnar så snabbt, men den var ju fin!

Alla kan ju inte ha Leila-kök :)

#3 - - Rebecka:

Vilket gulligt och mysigt kök, det ser väldigt somrigt ut!

Ha det bra!

Kram Rebecka

#4 - - Tilda:

UNDERBART kök! Älskar tapeten - helt ljuvligt!

#5 - - Jill:

Men det ser ju riktigt läckert ut! Att panel och lister är vitmålade gör ju att det inte känns 70-tal, utan väldigt modernt och ljust.



Ha det fint!

#6 - - Inspirera Mera:

Vilket härligt retrokök!

#7 - - Mari:

Den är ju jätteläcker, fast kanske inget man väljer själv men den och jag skulle definitivt kunna bli kompisar.



Ha det så gott och kram!

#8 - - Sanna:

Åhh vilken underbart retro tapet! Just love it =)

Kraaaaam

Sanna

Upp