Kvistar och halva priset!




På senaste turen till staden så hittade vi en butik med konkursutförsäljning. Allt på halva priset! Det var väldigt utplockat, men två exemplar av denna skål fanns kvar! Den ena norpade jag fort tag i! :) Jag har spanat på en sådan skål ett bra tag nu och blev riktigt nöjd över mitt fynd! Så nu måste här bakas så den får fylla sitt syfte! Jag hittade även två fina gröna tallrikar/kakfat på samma ställe som jag skall visa upp en annan dag! Kanske när jag bakat... ;)

Här i köket är mysfaktorn inte så hög tyvärr. Jag blundar tex för låtsatskaklet av platmatta, huvva!! För att göra en liten insats plockade jag lite kvistar när vi var på fisketur igår. Eftersom det inte finns några vaser här så fick en burk piffas med lite brun-vitt snöre! En otroligt billig stämningshöjare måste jag säga!
Saker & detaljer | |
#1 - - Malla:

Nä, är det sant?

Åhhh, halva priset för fina skålen, vilket fynd!

Nu blev jag minsann alldeles grön av avund..Vill också fynda ju=)



Kram

#2 - - Emelie -EmeliesPlace:

Hej!

Tänkte bara fråga om du vill vara med och svara på en fråga som jag ställer till er läsare på min blogg i inlägget som heter "Fy fan!"? Det skulle vara roligt att få höra just din åsikt, och du kanske har varit med om något liknande?

Kram Emelie

#3 - - Bokmalen:

Vilket fynd!! Jag gillar färgen skarpt! Kvistar ska jag oxå försöka få tag i idag... Här snöar det för fullt, inte riktigt vårigt som jag skulle vilja ha det.

Kramen, Maria

#4 - - Elin:

Vilka fynd! Var det nån butik här i Umeå som sålde ut, eller? Hoppas, hoppas!

#5 - - Pysselprinsessan:

Elin: Tyvärr, måste jag säga att det var en butik här i Norge! :(



Kramar Pysselprinsessan

#6 - - Viktoria:

Fint tycker jag. Gillar att använda enkla medel, som en gammal glasburk!

#7 - - Monkan:

Åh sån fin skål! Jag vill också ha!!! Helst en av varje färg som finns :-) Vad fint du fixat med kvistarna i burken.



Låtsatskakel av plastmatta, de verkar ha bra smak där i grannlandet ;-)

Upp