Färdigflyttad



Nu har vi flyttat
 till nya lägenheten och städat ur förra lägenheten. Mycket skönt! Det tog inte så lång tid då vi inte har några möbler här i Norge. Tre luftiga billass och vi hade flyttat alla våra saker! Tänk vad lite grejor man behöver egentligen! Bra tankeställare för en materialist som jag! :D

Vi har inte helt kommit iordning, det är som vanligt att det riktigt tråkiga måste få ligga till sig ett par dagar innan jag tar tag i det! :) Men jag har iaf plockat lite blommor som får pryda köksbordet. När det inte finns någon blomsterbutik så får man plocka själv!! Och nej, jag har inte strukit duken! :) Men om man inte har något strykjärn så är man väl ursäktad!? ;)

Fler bilder kommer såklart! Nu ska jag ta en bloggrunda innan jag fortsätter packa upp de tråkiga lådorna!!
Snittblommor | |
#1 - - Bokmalen:

Vilken tjusig bukett!! Måste va skönt att flytten är klar.

Hoppas ni kommer att trivas i på nya stället!!

Å, tack för omtanken!!

Kramen, Maria

#2 - - Mari:

Så bra att flytten gick smärtfritt och smidigt. Tänk va mycket man har som man inte behöver. Kollade i köksskåpen häromdagen och upptäckte att jag hade 3 durkslag, helt sjuk.



Underbara blommor du plockat!





Ha en bra dag!!

#3 - - Inspirera Mera:

Vilken härlig bukett! Skönt att ni gjort bort flytten. Kram Sandra

#4 - - Vega:

Välkommen tillbaka! Skönt att flytten gick bra, hoppas du kommer att trivas! Underbara blommor! Här har inte midsommarblomster kommit ännu.

Upp