Jag är inte bitter...

...eller jo lite grann! :) Jag sitter och längtar efter mina julkartonger med pynt som finns hemma på en ladugårdsvind i Västerbotten. Men men, jag får klara mig utan dem iår! En desto bättre anledning att köpa nytt pynt kanske?! ;D Här får ni i alla fall se en bild från förra julens vardagsrumsfönster. Å så har jag ju julpyntat lite här på bloggen också som tröst! :)



Pynt | |
#1 - - Monkan:

Snyggt fixat i headerna, klart det ska pyntas! :-) Jättefina julbilder.

#2 - - sabina:

Vad tråkigt med dina julpynt, för nu vill man ju pynta! Men du som är så händig av dig fixar säkert enkelt fina nya julpynt!

Kram Sabina

#3 - - Anna:

Jag gillar din nya header ;-) Jag förstår att det känns trist att allt ditt julpynt är långt bort, så något nytt kan du absolut unna dig! Kram Anna

#4 - - Saras Inredning:

ååh men lite pynt kan du väl köpa dig :) Kramkram/Sara

#5 - - Johanna:

Vad fint du har pyntat bloggen, gillar headern :)Jag skulle nog sakna mitt kära julpynt jättemycket om jag inte kunde plocka fram det.... Men som du säger, bra anledning att köpa nytt :)



Hoppas du haft en fin första advent! Kram Johanna

#6 - - Katja:

Haha! Snyggt! Man kan ju alltid pynta bloggen :)

#7 - - Fröken Fräken:

Klart att det är dags att köpa/pyssla ihop nytt julpynt då! Men man blir ju lätt lite suktande efter alla de där gamla kära julgrejerna just för att man inte kan få dem. Man är ju aldrig så traditionell som under julen. Men jag har insett att det är väldigt lite av alla de grejer som finns i mina jullådor som faktiskt kommer upp. Det blir ju lätt lite mycket liksom...;-)



Hm, jultidningarna iår har varit okej, Lantlivs julnummer, dvs det förra, var otroligt mysigt. Drömhem och Trädgårds hade jag stora förhoppningar på, efter hur bra det var förra året, men njaaaaa. Idag tror jag att jag ska slå till på senaste Allt i hemmet som verkade rackarns mysig, även om jag inte riktigt gillar hur de har gjort om sig. Jag är inte alls intresserad av att läsa om mäklare som uttalar sig om värdet på hemmen som är med, tex..

Upp